Gå til innhold

Web.Får ikke passord som lovet!

Anbefalte innlegg

Trøbbel...

Mannen min får ikke opprettet brukerkonto her. Han trenger det på grunn av sykdomsspørsmål, ikke kjerringskravel. :)

Jeg får heller ikke opprettet ny brukerkonto, jeg skal skifte brukerkonto av sikkerthetshensyn og forskjellig, men får ikke tilsendt nytt passord.

På meldingen jeg får opp står det at registreringen var vellykket, og at nytt passord blir sendt straks, men det kommer aldri til mailen. Har prøvd flere dager, gang på gang skjer det samme.

Blir passord her feilsendt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246958-webf%C3%A5r-ikke-passord-som-lovet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er lettere å løse dersom du kontakter oss på mail.

[email protected]

Øøø...nei!

Dette er det kanskje flere som har problemer med, derfor er det greit å ta det opp åpent.

Ellers orker jeg ikke å styre mere med det, vi registrerer heller nye brukerkontoer via andre eller nettkafeen på hjørnet. Går like greit det, om enn litt mere tungvint. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...