Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nå har jeg litt dårlig samvittighet her... Har dere fått hverandres msn adresser eller venter dere fremdeles på at jeg skal være mellomledd? Jeg har glemt det helt bort 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Apropos det der: Noen skulle gi min til laguna, men jeg tror ikke noen har gitt den. Hvis hun ikke har blokkert meg allerede før det ble gøy, da. Typisk det kvinnfolket der! Dere kan få den dere også, altså, hvis dere vil, altså; persille og du. Siden vi først er i gang her. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Apropos det der: Noen skulle gi min til laguna, men jeg tror ikke noen har gitt den. Hvis hun ikke har blokkert meg allerede før det ble gøy, da. Typisk det kvinnfolket der! Dere kan få den dere også, altså, hvis dere vil, altså; persille og du. Siden vi først er i gang her. Legg meg til: [email protected] 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Apropos det der: Noen skulle gi min til laguna, men jeg tror ikke noen har gitt den. Hvis hun ikke har blokkert meg allerede før det ble gøy, da. Typisk det kvinnfolket der! Dere kan få den dere også, altså, hvis dere vil, altså; persille og du. Siden vi først er i gang her. Og når du har lagt til glimtipper - så ber du henne om min, for den er ikke anonym nok til at jeg legger den ut her 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Vi venter fortsatt på deg Jeg har gitt adressen din til laguna, så nå er ansvaret på henne 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.