4barns mor-77 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 I april fikk jeg fryktelig vondt i armen. Var på legevakt og fikk kortison mot senebetennelse, og voltaren. Hadde hatt vondt leeenge når jeg omsider gikk til legen. Var sykemeldt en uke, og hadde to uker ferie like etter... (thailand:)) Begynte så i full jobb igjen etter ferien, men det holdt bare halvannen uke før armen ble vond igjen... Siden har jeg vært sykemeldt. Har prøvd 50% sykmelding, men det holdt i 2 dager... Jobben min består i å bruke armene mye, og det finnes ikke noe annet å gjøre der. (Evnt papir arbeid, men det tar restaurant sjefen seg av...) Så da lurer jeg på... Har noen erfaring med dette? Må jeg slutte i jobben min? Trives kjempe godt der, har helt utrolig, trivelige kolleger..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246996-underarm-tendinittgolf-albue/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.