Gå til innhold

Til redaksjon/ Useriøst forum


Gjest trinelise

Anbefalte innlegg

Gjest trinelise

De ulike forumene på doktoronline oppfatter jeg som meget verdifulle og

interessante, men forum for samliv er nok for useriøst.

Forumet er sterkt preget av mennesker som må være svært unge, noe som kan være til

hinder for voksne mennesker som kan være interessert i å lufte ulike temaer rundt samliv. Jeg er ikke mer enn 28, men føler at jeg er på et helt annet nivå enn de faste debattantene her, og jeg er ikke interessert

i å få svar fra tenåringer.

Hva med å lage en egen side for tenåringene, og en annen for oss voksne. Kanskje dele opp; under 25, over 25, eller kanskje dele opp i tre forum? Mennesker i ulike aldre har ulike temaer, ulike tilnæringsmåter, ulike nivåer i sine forhold.

Jeg er ganske sikker på at dette vil bli meget godt mottatt av andre voksne.

Eventuelt kan redaksjonen gi tilbakemeldinger til de useriøse debattantene, og henvise til reglene.

Jeg er i hvertfall ikke interessert i å delta i forum for samliv mer, og inntill endring skjer vil jeg surfe videre til jeg finner mer seriøse forum for dette tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    20

  • naiv

    10

  • marionett

    10

  • Solveig Vennesland, Familierådgiver

    1

Mistenker at ditt utspill her bunner i at du fikk litt andre svar enn du hadde forventet, når du på samliv la ut i det vide og brede om din vakre mann, og dine heksete eks-venninner?

For det første, så var det, såvidt jeg kunne se, stort sett nick med voksne, modne mennesker, som stort sett har positive og saklige svar til det meste. Men disse nickene hopper heller ikke unna for en kritisk bemerkning, overfor folk som fortjener det!

Jeg syns også du gikk litt "berserk" i det innlegget!

Du skal være forsiktig med å leke med oss her inne, slik blir fort avslørt!

Håper ellers at du tenker gjennom både det litt komiske maratoninnlegget ditt, og ikke minst dette utspillet her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal surfe videre til du finner andre mer seriøse fora for samliv, sier du...

Jeg mistenker at de fora du evt. finner, mister sin seriøsitet i det øyeblikk du trer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull. Jeg er selv en voksen dame, og har skrevet seriøse innlegg her, og fått seriøse svar.

Useriøse innlegg finner man på alle forum, de bruker jeg å hoppe over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Fint at du kommer med tilbakemelding om samlivsforum.

Så synd at du er misfornøyd.

Jeg håper du ikke forlater forum for samliv. Kanskje du er med på å gjøre det seriøst slik du håper.

Selv er jeg imponert over brukernes engasjement og nivået av seriøsitet som forum for samliv har. Men ulike oppfatninger har vi nok, og det kan vel sees på som en rikdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du er sur over svarene du fikk istad, men vi som svarte deg er ikke tenåringer, bare så det er sagt. Jeg er like gammel som deg - de andre som svarte er eldre! Kanskje heller ta svarene litt til etteretning fremfor å furte? Hvis du har mistet alle venninnene dine fordi mannen din er for pen, vil jeg påstå at det er DU som har et problem med sjalusi, for jeg NEKTER å tro at alle venninnene dine har lagt an på mannen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trinelise

Du skal surfe videre til du finner andre mer seriøse fora for samliv, sier du...

Jeg mistenker at de fora du evt. finner, mister sin seriøsitet i det øyeblikk du trer inn.

Ditt svar er vel det som mest belyser mitt poeng; nivået på brukerne, og dermed forumets problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt svar er vel det som mest belyser mitt poeng; nivået på brukerne, og dermed forumets problem.

Nå får du jammen bremse litt!

Jeg er en voksen mann, som faktisk er noe eldre enn deg, bare så det er sagt.

Hvis dine to hovedinnlegg på SAMLIV idag, er representative for ditt nivå, din seriøsitet, så syns jeg ikke du skal kreve alt for mye av andre!

Er det noe rart at du erter på deg folk?

Er det DET du er ute etter?

Din oppførsel er faktisk svært lite voksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt svar er vel det som mest belyser mitt poeng; nivået på brukerne, og dermed forumets problem.

Du er jammen barnslig. Skjønner godt at ikke du har flere venner igjen. Skjylder på at mannen din er så lekker det er det verste jeg har hørt.Tror heller det er du som er sykelig sjalu. Å ikke kom å si at jeg IKKE er voksen jeg er faktisk mange år eldre enn deg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig med de andre. Du virker omtrent som en furten tenåring selv.

Hold deg borte du, vi ønsker ikke de preknene dine her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har fått mange og rare svar på hovedinnlegget ditt. Poenget her er vel egentlig kort og godt, hvor er respekten for andres partnere og det å vite hvor grensene går hen ved flørt.

Kanskje du traff noen der de helst ikke vil bli truffet, nemlig på det punktet som viser hvor hederlige og grensesettende vi er i forholdet til andres partnere???

Jeg forstod hvor du ville hen, du er skuffet over mange av dine medsøstre og det som har vært gode venninner. Jeg tror rett og slett du føler at du blir plassert på sidelinjen når han du elsker tar all oppmerksomheten bare ved å vise seg i rommet. Noen mennesker er slik. Men han høres stødig og god ut, så behold selvtillitten du !! Sol deg i glansen hans, nyt han og vit at DU er den han har valgt!! En drømmemann som din skal du ikke tillate deg å mistro før du VET du har grunn til det. La fortid være fortid, og vis han at du stoler på han!!

Jeg vet alt om det å ha en sjarmerende mann som nærmest fyller rommet når han er der. Men ikke la deg skremme av sjarme. Det er kun noe enkelte bruker for å få oppmerksomhet, noen lever og ånder for oppmerksomhet!! Jeg har alltid visst at jeg ikke trenger å bruke "kjønnet" mitt for å være attraktiv, jeg har selvtillitt nok til å vite at jeg betyr noe og er noe uten å måtte ha så mye styr og flørting for å få bekreftet det stadig vekk. Det samme vet jo både du og din mann, så der stiller dere likt, og kan sikkert ha det mye moro på all den tåpelige oppførselen rundt dere!! Smil varmt til din kjære du neste gang noen prøver å legge an på han, og gi han et uventet kyss eller bare en god klem når du har lyst til å si at nå er det nok! Kroniske flørtere har dårlig selvtillit mener nå jeg da...så ikke bry deg så mye om de...Kanskje din mann trenger en olje mot klegger?:-))

Problemet var jo heldigvis ikke han da, slik jeg forstod deg, men dine tåpelige venninner! En venninne legger seg ikke etter mannen din, da hadde jeg gjort det samme som deg...kvittet meg med de. Men jeg forstår jo at du lar skepsisen kanskje dra deg litt ned. Det å se sider ved mennesker man bare tror godt om, dreper noe av ens naive innstilling til at alle mennesker er gode...

Jeg har skrevet her tidligere som "motsatt side", og vet hva utroskap og faenskap i den forbindelse er. Du er heldig som har en mann med selvtillitt og modenhet nok til å se hva som er viktig!! Det sliter jeg med... Jeg blir kvalm jeg når folk ikke greier å holde seg unna andres partnere. Men det kvalmeste er jo når den en er sammen med ikke greier å holde seg unna andre...

Håper du fortsetter å skrive her på forum, for her har du muligheten til å synge ut hva det nå måtte være!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenie

Hei Trinelise,

Jeg tror at folk reagerer veldig paa innleget ditt fordi mange foeler seg uskyldig uthengt. Det er mange snille, serioese og toeffe jenter og gutter her i forum, med visse unntak selvfoelgelig.

Haap over det som er barnslig, og proev aa faa det meste ut ifra det som er serioes. Det finnes ingen perfekt forum noen sted fordi folk er forskjellige, og det er de som konstituerer et forum.

Husk ogsaa at ting oppfattes forskjellig. Noen syntes ikke at du hadde et problem, mens andre foelte at du overdrev ting litt, mens noen reagerte paa at du plasserte alle jenter i 'slem klubben'. Dette maa du forholde deg til. Du ber om raad, og folk reagerer forskjellig.

Dere andre, selvom det virker tullete for dere saa maa dere forstaa at det er et problem for Trinelise, og hun trenger raad.

Lykke til alle sammen

MAKE LOVE NOT WAR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...