Gå til innhold

Til "sjefene" på DOL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest EnLitenKattepus

Du kan starte med å lese mailer vi sender til deg. Der har vi forlengst bedt deg slutte å spamme.

Siden du igjen ikke ønsker å etterkomme våre henstillinger, så får vi slette det du skriver i stedet.

Har ikke lest mail i det siste. og jeg lager ikke spam. de andre kaller det spam..

Du kan starte med å lese mailer vi sender til deg. Der har vi forlengst bedt deg slutte å spamme.

Siden du igjen ikke ønsker å etterkomme våre henstillinger, så får vi slette det du skriver i stedet.

Takk og lov for at noen tok affære!

Tusen takk webmaster!

klem

Annonse

Gjest Moderator

Har ikke lest mail i det siste. og jeg lager ikke spam. de andre kaller det spam..

Siden det er vi som avgjør hva vi aksepterer på disse nettsidene og du ikke vil følge anvisninger som gis, så blir konsekvensene av det at dine innlegg vil bli slettet.

u gotta be kidding!

nei, det føles da vitterlig ikke sånn?

javisst, det har vært endel tøvete tråder, men det er da vitterlig pusen ikke alene om å ha laget??? Eller... det er da ihvertfall mye oppslutning om de trådene da, så hvor tøvete det enn måtte synes for noen, så er det folk som synes det er verdt å "være" med på...

Klag på de andre også da?

javisst, det har vært endel tøvete tråder, men det er da vitterlig pusen ikke alene om å ha laget??? Eller... det er da ihvertfall mye oppslutning om de trådene da, så hvor tøvete det enn måtte synes for noen, så er det folk som synes det er verdt å "være" med på...

Hun produserer jo ganske mange tråder i forhold til oss andre da, kanksje det er det?

Tro meg, om noen andre hadde vært som henne hadde jeg klaget!

Jeg liker folk, men hun gikk bare for langt.

Sorry, 4barnsmor

Annonse

Kan web forklare litt om HVA pusen gjør feil, sånn at vi litt nye ikke går i "fella"....?

Jeg synes hun har hatt interresante tråder til tider, og ser igrunn ikke noe galt i noe av det hun har skrevet?

Kattenpusen spyr jo ut tråder hele tiden, fullstendig tråd-diare jo!

Klart det er spam. Bra webbis sletter.

Forskjell på å starte flere tråder, og på å starte tråd på tråd på tråd på tråd om ingenting igjen og igjen og igjen og igjen og...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...