Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hare! Er du våken?!?

Det er jeg, etter alt for mange glass vin ;o)

Skrevet

Hare! Er du våken?!?

Det er jeg, etter alt for mange glass vin ;o)

Jeg MÅ legge meg nå! Kom sent hjem fra jobb og måtte slappe av litt før jeg legger meg.... Så Sopranos som begynte sent.

:) God vin?

Skrevet

Jeg MÅ legge meg nå! Kom sent hjem fra jobb og måtte slappe av litt før jeg legger meg.... Så Sopranos som begynte sent.

:) God vin?

Den var nydelig!

Men jeg drakk litt for mye ;o)

Sov godt da harepus :o)

Skrevet

Tuuusen takk, snille hare. :-)

Jippi! *s*

Så håper jeg du koser deg! :D

Skrevet

Den var nydelig!

Men jeg drakk litt for mye ;o)

Sov godt da harepus :o)

Det tok litt tid før jeg sovnet i går, så jeg kunne nok sittet her lenger. Men men.

:)

Skrevet

Det tok litt tid før jeg sovnet i går, så jeg kunne nok sittet her lenger. Men men.

:)

Jeg gikk til køys rundt de tider jeg også.

Får aldri sove med en gang, må lese eller løse kryssord, slik har dte alltid vært :o)

Skrevet

Jeg gikk til køys rundt de tider jeg også.

Får aldri sove med en gang, må lese eller løse kryssord, slik har dte alltid vært :o)

Før leste alltid jeg også på senga, men nå skjer det nesten aldri... :)

Skrevet

Før leste alltid jeg også på senga, men nå skjer det nesten aldri... :)

Jeg må jeg, eller bare ligger jeg og vrir meg. Ganske irriterendes igrunn, misunner sambo som bare legger hodet på puten og sovner.

Skrevet

Jeg må jeg, eller bare ligger jeg og vrir meg. Ganske irriterendes igrunn, misunner sambo som bare legger hodet på puten og sovner.

Han får ikke sove om jeg har lyset på, så det er derfor jeg ikke leser på senga lenger.... *savner*

Skrevet

Han får ikke sove om jeg har lyset på, så det er derfor jeg ikke leser på senga lenger.... *savner*

Sambo han sove med flombelysning på han, og det er jo en fordel for meg :o)

Skrevet

Sambo han sove med flombelysning på han, og det er jo en fordel for meg :o)

*LOL*

Han høres ut som meg!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159024030' post='3305899]

*LOL*

Han høres ut som meg!

Jeg skjønner ikke hvordan dere greier det jeg!

Hvor som helst kan han sove, vi skal på Riksen i morgen, og der har de mye moro med han som sitter i dagligstua og sover, med masse kaklendes kjerringer rundt seg ;o)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan dere greier det jeg!

Hvor som helst kan han sove, vi skal på Riksen i morgen, og der har de mye moro med han som sitter i dagligstua og sover, med masse kaklendes kjerringer rundt seg ;o)

Ha ha.. Jeg vet ikke hvordan jeg klarer det, men kunne sikkert ha sovnet på en stein i hagen.

Bor midt i sentrum her i byen, men enser ikke en gang bråket. Sover alltid med vinduet åpent ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159025694' post='3305936]

Ha ha.. Jeg vet ikke hvordan jeg klarer det, men kunne sikkert ha sovnet på en stein i hagen.

Bor midt i sentrum her i byen, men enser ikke en gang bråket. Sover alltid med vinduet åpent ;)

Heldig du da :o)

Jeg ligger og irriterer meg over at han får sove, og ikke jeg, det synes jeg er urettferdig!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159025694' post='3305936]

Jeg må ha det musestille når jeg skal sove.... (vind og regn er ok!) :)

Skrevet

Jeg må ha det musestille når jeg skal sove.... (vind og regn er ok!) :)

Særing ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...