Gå til innhold

Hovne mandler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe. Det er kjipt nok å ligge på sofaen alene mens de andre er ute om det ikke skal være noe på tv heller.

Fotball tar livet av meg også, så da vil jeg heller dø på fest. Hva ser du i det, da? Se på at noen leker/spiller, liksom. Liker du å se på skiskyting, sjakk, curling, folk som spiller ludo også?

Er sportsidiot, men liker ikke sjakk eller ludo. Men alt det andre du nevnte!

Fulgt med ManU i tretti år ihvertfall....Og jeg kan nok nevne navn på flere skiskyttere enn politikere!

Noe må en gløde for.

Har mange andre interesser òg. Du da, hva "gløder" du for?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• ShitDiddelyDo

8

• kaffepiken

7

• hidi

6

Skrevet

Er sportsidiot, men liker ikke sjakk eller ludo. Men alt det andre du nevnte!

Fulgt med ManU i tretti år ihvertfall....Og jeg kan nok nevne navn på flere skiskyttere enn politikere!

Noe må en gløde for.

Har mange andre interesser òg. Du da, hva "gløder" du for?

Ingenting!

Det er så kjipt, når folk spør meg om hobbyer og sånn. Jeg tror ikke jeg gløder for noe, og da får jeg minuspoeng med en gang =/

Skrevet

Ingenting!

Det er så kjipt, når folk spør meg om hobbyer og sånn. Jeg tror ikke jeg gløder for noe, og da får jeg minuspoeng med en gang =/

Litt kjedelig, ja. Man spør jo fordi en kan snakke om ting man har felles.

Ellers blir det fort kjedelig dialog.

- Liker du fotball?

- Nei!

- Hva liker du da?

-Ingenting spesielt...

Du svarte meg med hvorfor liker du fotball? Og da blir dialogen en helt annen! Så jeg tror ikke at du er kjedelig....

Skrevet

Litt kjedelig, ja. Man spør jo fordi en kan snakke om ting man har felles.

Ellers blir det fort kjedelig dialog.

- Liker du fotball?

- Nei!

- Hva liker du da?

-Ingenting spesielt...

Du svarte meg med hvorfor liker du fotball? Og da blir dialogen en helt annen! Så jeg tror ikke at du er kjedelig....

Jeg er egentlig ikke kjedelig i det hele tatt =)

Men jeg trenger noe å gløde litt for. Jeg gløder for pusen min, og kjæresten min de gangene jeg har en.. og så liker jeg å skrive og lese og å lage mat. Haha, jeg høres ut som verdens kjedeligste husmor! Men jeg avslutter som jeg begynte, jeg er egentlig ikkje kjedelig altså.. ;p

Skrevet

Jeg er egentlig ikke kjedelig i det hele tatt =)

Men jeg trenger noe å gløde litt for. Jeg gløder for pusen min, og kjæresten min de gangene jeg har en.. og så liker jeg å skrive og lese og å lage mat. Haha, jeg høres ut som verdens kjedeligste husmor! Men jeg avslutter som jeg begynte, jeg er egentlig ikkje kjedelig altså.. ;p

Du gløder jo allrede masse. Trenger ikke mer å gløde for!

Har katter og chinchilla og elsker dyr!

Selvfølgelig er du ikke kjedelig en plass!

Skrevet

Du gløder jo allrede masse. Trenger ikke mer å gløde for!

Har katter og chinchilla og elsker dyr!

Selvfølgelig er du ikke kjedelig en plass!

=)

Skrevet

Det er nok en halsbetennelse. Du får nok bare se å komme deg til lege.

Skrevet

Det er nok en halsbetennelse. Du får nok bare se å komme deg til lege.

Gidder ikke =/ Jeg støtter ikke de slaskene der med den slukne studentlommeboken min, da fortsetter jeg heller på disse naturmedisinene =)

Skrevet

Gidder ikke =/ Jeg støtter ikke de slaskene der med den slukne studentlommeboken min, da fortsetter jeg heller på disse naturmedisinene =)

Ok, god bedring i allefall :o)

Skrevet

Ok, god bedring i allefall :o)

Hehe, takk =D

Hvorfor tror du det er halsebetennelse foressten? Kan man drikke da?

Skrevet

Hehe, takk =D

Du bør dra til legen. Hvis det er halsbetennelse kan du trenge Pencilin for å bli frisk.

Skrevet

Hehe, takk =D

Jeg tror det er halsbetennelse fordi du har klassiske symptomer på dette. Først en forkjølelse som begynner å gå over, deretter feber på nytt og svært vondt i halsen + svelgevansker.

Faren ved å ikke gå til lege er at det kan bli så hovent at du ikke får ned noe som helst. En bakteriell infeksjon i halsen trenger som regel behandling med antibiotika. Men det er klart, det kan jo hende det går over av seg selv også. Hvis du nå får frostanfall og begynner å føle deg skikkelig elendig skal du ikke vente, men gå til lege!

Det er viktig at du får i deg rikelig med drikke!

Skrevet

Jeg tror det er halsbetennelse fordi du har klassiske symptomer på dette. Først en forkjølelse som begynner å gå over, deretter feber på nytt og svært vondt i halsen + svelgevansker.

Faren ved å ikke gå til lege er at det kan bli så hovent at du ikke får ned noe som helst. En bakteriell infeksjon i halsen trenger som regel behandling med antibiotika. Men det er klart, det kan jo hende det går over av seg selv også. Hvis du nå får frostanfall og begynner å føle deg skikkelig elendig skal du ikke vente, men gå til lege!

Det er viktig at du får i deg rikelig med drikke!

Okeida, skal drikke mye, og heller gå til legen hvis jeg får frostanfall.. =)

Men vet du om man kan drikke alkohol selv om man har halsbetennelse? Har ikke noe å si det vel?

Skrevet

Du bør dra til legen. Hvis det er halsbetennelse kan du trenge Pencilin for å bli frisk.

Men SDD, jeg liker ikke leger, jeg liker bare kjerringråd og naturmedisin.. =)

Føler de tar meg som den hypokonderen også, når jeg tross alt ikke har hostet mer enn 3-4 uker.

Skrevet

Men SDD, jeg liker ikke leger, jeg liker bare kjerringråd og naturmedisin.. =)

Føler de tar meg som den hypokonderen også, når jeg tross alt ikke har hostet mer enn 3-4 uker.

Herregud. Hva er det med jenter og leger?

Som du forstår er du ikke den eneste jeg har hørt si noe så dumt. :)

Skrevet

Herregud. Hva er det med jenter og leger?

Som du forstår er du ikke den eneste jeg har hørt si noe så dumt. :)

Synes du leger er så kule da?

Nå skal du få eventyret om sist DP var til Legen, på akutten, etter å ha vridd og grått meg gjennom en hel kveld og natt med magesmerter.

DP: "Jeg har så vondt i magen at jeg ikke greier å"

L: "Vi tar en urinprøve først, så kan vi prate litt mens resultatene blir klare"

¨DP: *tisse*

"Jo, jeg har hatt magesmerter i..."

L: "Ett øyeblikk" *skriveskriveskrive på dataen sin*

Sykepleier: "Værsegod, doktor"

L: Jaha, du har urinveisinfeksjon, du!"

DP: Okei...

L: *skrive ut medisin*

DP: Får man så vondt i magen av urinveisinfeksjon altså? For det kniper seg sammen og"

L: Vi rydder den ut av veien først, og så ser vi hva du sitter igjen med når den er borte, bare kontakt fastlegen din etter en ukes tid.

DP: *målløs*

L: Og du, pass på å gå på do etter sex

DP: Pass på å gå på do etter sex selv!!

*smelle med døra*

Skrevet

Synes du leger er så kule da?

Nå skal du få eventyret om sist DP var til Legen, på akutten, etter å ha vridd og grått meg gjennom en hel kveld og natt med magesmerter.

DP: "Jeg har så vondt i magen at jeg ikke greier å"

L: "Vi tar en urinprøve først, så kan vi prate litt mens resultatene blir klare"

¨DP: *tisse*

"Jo, jeg har hatt magesmerter i..."

L: "Ett øyeblikk" *skriveskriveskrive på dataen sin*

Sykepleier: "Værsegod, doktor"

L: Jaha, du har urinveisinfeksjon, du!"

DP: Okei...

L: *skrive ut medisin*

DP: Får man så vondt i magen av urinveisinfeksjon altså? For det kniper seg sammen og"

L: Vi rydder den ut av veien først, og så ser vi hva du sitter igjen med når den er borte, bare kontakt fastlegen din etter en ukes tid.

DP: *målløs*

L: Og du, pass på å gå på do etter sex

DP: Pass på å gå på do etter sex selv!!

*smelle med døra*

Hehe. :)

Vel, denne gangen bør du i hvert fall gå. Har du kyssesyken er det en del forholdsregler du bør ta, og har du halsinfeksjon (noe det også høres uts om om du har) kan det fint være at den ikke blir borte uten pencilin.

Altså må du til legen.

Selvmedisinering med pencilin kan sikkert synes som et alternativ, men skulle du ha kyssesyken kan det igjen være særdeles farlig - all den tid leveren din kan være ute å kjøre.

Så hør på pappa SDD, nå. Gå til legen! :)

Skrevet

Hehe. :)

Vel, denne gangen bør du i hvert fall gå. Har du kyssesyken er det en del forholdsregler du bør ta, og har du halsinfeksjon (noe det også høres uts om om du har) kan det fint være at den ikke blir borte uten pencilin.

Altså må du til legen.

Selvmedisinering med pencilin kan sikkert synes som et alternativ, men skulle du ha kyssesyken kan det igjen være særdeles farlig - all den tid leveren din kan være ute å kjøre.

Så hør på pappa SDD, nå. Gå til legen! :)

Drøyer'n litt ;)

Skrevet

Okeida, skal drikke mye, og heller gå til legen hvis jeg får frostanfall.. =)

Men vet du om man kan drikke alkohol selv om man har halsbetennelse? Har ikke noe å si det vel?

Jeg tror nok det er lurest å la flaska stå.. I hvertfall hvis du vil slippe antibiotika. Ville heller satset på å ta c-vitamin og få nok søvn.

Er jeg gledesdreper nå?

Skrevet

Jeg tror nok det er lurest å la flaska stå.. I hvertfall hvis du vil slippe antibiotika. Ville heller satset på å ta c-vitamin og få nok søvn.

Er jeg gledesdreper nå?

Litt =/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...