Gå til innhold

ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det en epidemi å drømme om deg om natta? Tror jeg har vært for mye på dol i det siste. :)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• bugge -jenta

4

• DarkPink

2

• Angelica :o)

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Var jeg saftig og bærre lekker? :)

Vet ikke, du var ganske rar egentlig. :)

Skjønte ikke hvorfor du plutselig var på en fest i hagen hos mamma og pappa, så jeg ble litt skeptisk. :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg drømte om SDD i forgårs!

Hva drømte du?

Jeg kom hjem til mamma og pappa fordi det var en hagefest der, så fikk jeg plutselig se at SDD var der. Skjønte ikke hva han gjorde der, og var litt usikker på om det egentlig var ham. Men det var det altså. :)

Gjest For en digging,,,,
Skrevet

Er dere ikke lei av å forherlige denne mannen?

Skrevet

Noen er sjalu :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159024000' post='3305898]

Noen er sjalu :P

Huff ja, synd for dem som ikke får like mye oppmerksomhet gitt. ;)

Skrevet

Huff ja, synd for dem som ikke får like mye oppmerksomhet gitt. ;)

Ja.. stakkars folk!

*Buhuu.. Løpe hjem til mamma*

Skrevet

Vi har jo ikke så mange menn her, at vi må jo forherlige de vi har. Savner Prozak jeg, hvor er han om dagen? =/

Skrevet

Jeg drømte at jeg bodde hos Dorthe jeg i natt, og hun hadde pizzaria i kjelleren, så jeg bestemte meg for og bli der for evig og alltid :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg drømte at jeg bodde hos Dorthe jeg i natt, og hun hadde pizzaria i kjelleren, så jeg bestemte meg for og bli der for evig og alltid :o)

Hehe, herlig. :)

Skrevet

Vet ikke, du var ganske rar egentlig. :)

Skjønte ikke hvorfor du plutselig var på en fest i hagen hos mamma og pappa, så jeg ble litt skeptisk. :D

Morsomt. :)

Jeg har drømt om opptil flere av dere, men i skrivende stund husker jeg ikke hva jeg har drømt. :)

Jeg får skrive et referat etter neste drøm.

Skrevet

Morsomt. :)

Jeg har drømt om opptil flere av dere, men i skrivende stund husker jeg ikke hva jeg har drømt. :)

Jeg får skrive et referat etter neste drøm.

Eller utsted et kommunike om at DOL'ere bes vennligst holde seg borte fra dine drømmer.

Skrevet

Eller utsted et kommunike om at DOL'ere bes vennligst holde seg borte fra dine drømmer.

Jeg sover ofte med sov i ro i øra og sovemaske for øya, men selv det holder dem ikke borte.

Skrevet

Jeg sover ofte med sov i ro i øra og sovemaske for øya, men selv det holder dem ikke borte.

De har gått på kurs hos Freddy.

Skrevet

Jeg står frem. Jeg har ikke drømt om ham:o)

Yeah right!

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...