Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en mann på 34 år, jeg har de siste årene vært plaget med en intens kløe etter soling, selv om jeg bruker solkrem, fuktighetskrem o.l. Jeg har prøvd antihistaminer, uten resultat. Var i Spania en gang og fikk intensivt kløe, da fikk jeg noen sterke tabletter som virket bra, men hjemme i Norge fantes de ikke. Lege ville heller ikke gi meg slike medikamenter, han mente det var og skyte spurv med kanon. Beste medisinen / lindring har egentlig vært og tatt solarium i 10 minutt ukentlig, men hvis jeg uteblir en uke er det like ille. Kløen er helt forferdelig og er på hele huden hver gang jeg soler meg, opp til 4 - 5 dager tar det før det forsvinner. Har du tips

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247115-kl%C3%B8e-etter-soling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...