ylvali1365381015 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har i de siste fem dagene kjent et press mot tinningen. Først bare på venstre side, som om noen trykket et par fingre mot hodet mitt. Det er ikke smertefullt, men kjennes veldig tydelig. Det kjennes som om trykkforholdet i skallen er endret, en vedvarende følelse av press som siden i går har tiltatt også på høyre side. Jeg føler meg ellers rimelig opplagt og har ingen andre plager. Lurer nå på om jeg bør oppsøke lege, eller om det jeg bekriver tyder på ufarlige tilstander som går over av seg selv? Jeg vil nødig virke hysterisk, men det begynner å bli ubehagelig å gå å kjenne på at det trykker i hodet, det har jo vart i fem dager uten å avta. Kan du gi meg noen pekepinn på hva dette kan skyldes, og hva jeg eventuelt bør gjøre? På forhånd takk for svar! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247188-trykk-i-hodet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.