Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hyggelig å se nicket ditt på dol igjen :-)

Hvordan gikk det med den spørreundersøkelsen du glemte i sommer?

Fikk du slakt av sjefen din?

Skrevet

Så hyggelig å bli husket! Er litt av og på her for tiden, er litt mye stress som du sikkert så av innlegget.

Det gikk helt fint med sjefen, heldigvis. Jeg er invitert til å jobbe der neste sommer også, så den store katastrofen kan det ikke ha vært!

Alt fint i ulveleiren?

Skrevet

Så hyggelig å bli husket! Er litt av og på her for tiden, er litt mye stress som du sikkert så av innlegget.

Det gikk helt fint med sjefen, heldigvis. Jeg er invitert til å jobbe der neste sommer også, så den store katastrofen kan det ikke ha vært!

Alt fint i ulveleiren?

Ja, jeg skjønte at dere sliter med hun eksen til samboeren din. Det så ikke mye festlig ut.

I ulveleiren står det bra til. Litt hektiske dager, så jeg er mindre på dol enn i sommer. Men jeg forsøker å titte litt etter nye og gamle bekjentskaper :-)

Skrevet

Ja, jeg skjønte at dere sliter med hun eksen til samboeren din. Det så ikke mye festlig ut.

I ulveleiren står det bra til. Litt hektiske dager, så jeg er mindre på dol enn i sommer. Men jeg forsøker å titte litt etter nye og gamle bekjentskaper :-)

Finnes ikke festlig! Eller jo noen ganger må jeg le av det hun kommer med, når det blir for dumt til å gråte over.

Merkelig det der, syntes jeg hadde bedre tid til å sitte og dole når jeg jobbet i sommer og det var stille på jobb enn nå som student.

:-)

Skrevet

Finnes ikke festlig! Eller jo noen ganger må jeg le av det hun kommer med, når det blir for dumt til å gråte over.

Merkelig det der, syntes jeg hadde bedre tid til å sitte og dole når jeg jobbet i sommer og det var stille på jobb enn nå som student.

Jeg hadde ikke fått med meg at du er student. Hva studerer du? Du trenger selvsagt ikke svare om du ikke vil, det hørtes bare litt spennende ut.

Skrevet

Jeg hadde ikke fått med meg at du er student. Hva studerer du? Du trenger selvsagt ikke svare om du ikke vil, det hørtes bare litt spennende ut.

Jeg svarer villig vekk, jeg. Jeg studerer filosofihistorie. Og det er kjempespennende! De fleste rundt med synes jeg har funnet meg det tørreste faget i verden...

Men jeg aner ikke hva jeg skal bruke det til da!

Skrevet

Jeg svarer villig vekk, jeg. Jeg studerer filosofihistorie. Og det er kjempespennende! De fleste rundt med synes jeg har funnet meg det tørreste faget i verden...

Men jeg aner ikke hva jeg skal bruke det til da!

Jeg skjønner at det kan være spennende :-)

Hvis det er en årsenhet, så kan det vel gå inn i forsjellige fagkombinasjoner i andre studier senere?

Skrevet

Jeg skjønner at det kan være spennende :-)

Hvis det er en årsenhet, så kan det vel gå inn i forsjellige fagkombinasjoner i andre studier senere?

Jeg ender vel med å ha ca 70 studiepoeng i ren filosofihist. Det er en årsenhet med muligheter for fordypning. Kunne tenkt med en mastergrad i filosofi, men det får jeg ta senere.

Vurderer du stundentlivet?

Skrevet

Jeg ender vel med å ha ca 70 studiepoeng i ren filosofihist. Det er en årsenhet med muligheter for fordypning. Kunne tenkt med en mastergrad i filosofi, men det får jeg ta senere.

Vurderer du stundentlivet?

Jeg leker med tanken, ja.

Var det virkelig så tydelig?

Skrevet

Jeg leker med tanken, ja.

Var det virkelig så tydelig?

I grunn, ja :-)!

Hva kunne du tenke deg å studere da?

Skrevet

I grunn, ja :-)!

Hva kunne du tenke deg å studere da?

Der må jeg innrømme at jeg er mer tilbakeholdende enn deg.

Hadde jeg hatt deg på msn eller mail, så hadde jeg gjerne fortalt det, men ikke på dol.

Skrevet

Der må jeg innrømme at jeg er mer tilbakeholdende enn deg.

Hadde jeg hatt deg på msn eller mail, så hadde jeg gjerne fortalt det, men ikke på dol.

Kanskje man skulle gjøre noe med det da? Har ingen anonym epostadr dessverre, så vil ikke legge den ut her.

Skrevet

Kanskje man skulle gjøre noe med det da? Har ingen anonym epostadr dessverre, så vil ikke legge den ut her.

Du kan maile meg på [email protected]

Det er en e-mail som ikke er i bruk. Men om du sender dit, så kan jeg svare deg fra en annen mail.

Skrevet

Det er en e-mail som ikke er i bruk. Men om du sender dit, så kan jeg svare deg fra en annen mail.

Stakkars lurulf. Har ulven spist henne opp, eller er hun sendt til limfabrikken?

Skrevet

Stakkars lurulf. Har ulven spist henne opp, eller er hun sendt til limfabrikken?

Hun er oppspist. Det er bare mailen som har overlevd.

Hvor har du vært i det siste? Sviktet dol helt?

Skrevet

Hun er oppspist. Det er bare mailen som har overlevd.

Hvor har du vært i det siste? Sviktet dol helt?

Jeg har ikke vært i nærheten av en PC, for å si det sånn.

Skrevet

Jeg har ikke vært i nærheten av en PC, for å si det sånn.

Da har du nok hatt det fortreffelig :-)

Skrevet

Skal sende deg en mail i kveld. Tusen takk! Da snakkes vi. :-)

Skrevet

Da har du nok hatt det fortreffelig :-)

Eller kanskje jeg har spikret paller?

Skrevet

Eller kanskje jeg har spikret paller?

Pallespikring tenkte jeg overhode ikke på!

Jeg så for meg en lengre feriereise. Men det kan også ha vært at du måtte operere akillelsene dine...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...