Gå til innhold

Synes DOL har tapt seg.


manne

Anbefalte innlegg

Vi kommer trolig til å begrense reklamen øverst på siden da det typiske banner-formatet etterhvert begynner å bli litt "slitt". Det er derfor nødvendig å tilby andre formater dersom man skal få annonsører til å velge Doktor Online.

Vedr. pkt. 1 synes jeg det er for tidlig å vurdere dette.

Ved en hver endring i DOL`s historie har det vært kraftige protester fra enkelte brukere til tross for at tjenesten nok må sies å være vesentlig bedre i dag enn i 1996....

Det betyr imidlertid ikke at tilbakemeldinger er uønsket, men det vært hyggelig å få noen flere positive... :-)

Vennlig hilsen

Positive tilbakemeldinger tror jeg du kan se langt etter :) Folk hyler og skriker uansett hvordan dere forandrer sidene, DET tror jeg ikke forandrer seg. Det morsomme er at flere av dem som sier at det gamle layout var myyyye bedre, også var de største kritikerne da det kom. Folk liker ikke forandringer, sånn erre med det.

Gamle vaner er vond å vende, men folk blir nok vandt til dette også. Jeg likte ikke den røde headseksjonen da den kom, men nå er den helt grei. Jeg syntes den nye manøvreringen var krøkkete, men jeg har gitt det tid, og nå synes jeg det fungerer godt.

Jeg personlig har bare en stor innvending til disse nye sidene. Jeg ser at det er nevnt tidligere, men setter likevel mitt navn på det også. Jeg synes beslutningen om å binde opp tekst og skjerm/ramme er dårlig. Jeg synes ikke det er en god ide å frata svaksynte privilegiet å kunne gå i browseren å justere tekststørrelsen. Jeg kan forstå AT det er gjort (layouthensyn), men med tanke på hvilke sider DOL er og skal være, så nei .. At jeg som privatperson setter siden min i fast bredde er på en måte greit - jeg har bare en og annen kjerring fra Mysen innom fra tid til annen :) men dere skal dekke flere behov og sidene skal være for alle. Sidene skulle absolutt vært satt til relativ bredde og relativ tekst, for å gi ALLE muligheter til å være her. Klarer ikke mange folk å lese det som står her inne, så faller hele DOLs intensjoner staver - og det er lite igjen å reklamere for ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...