Gå til innhold

Kommer til å bli gal av fortvilelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Cathlin!

Lenge siden jeg har vært inne på forumet nå,men jeg ser at du "er der" av og til.Blir alltid glad når jeg ser nicket ditt, men blir veldig lei meg når jeg ser du har det så vondt.Skjønner faktisk at du har det jæv...

Fortvilelse er nesten det værste av alt, for da føler en at man snur seg 360 grader,men det er ingen eller ingenting som hjelper.Du kan IKKE bli gal

av fortvilelse,men det kan sannelig virke slik noen ganger.Vet så altfor godt hvordan du har det,men før eller siden vil det bli bedre.

Fattig trøst kanskje,men det er sant...

Et lite dikt til deg:

Mot, det er ikke en ruvende ek,herdet av stormkast fra breen.

Mot,er en plante, unnselig og vek,

som pluselig blomstrer i sneen.

Håper du får det bedre snart.

God klem.

Det kjennes slik.. at man er nær ved å tippe.. nær ved å rammes av galskap fordi man er så fortvilet.. fordi man er syk.. fordi man savner.. osv osv.. Men man overlever, på en eller annen måte.. Du må gi deg pauser cath.. du må tvinge deg selv til å bruke hodet på noe annet.. gå en tur, se en film, besøke en venn, lage en kopp kaffe, et eller annet.. Du trenge rikke gjøre de der grandiose greiene ..men bare noe som kan gi deg litt pusterom i den fortvilelsen du er i nå..

klem..

Annonse

Hei Cathlin!

Lenge siden jeg har vært inne på forumet nå,men jeg ser at du "er der" av og til.Blir alltid glad når jeg ser nicket ditt, men blir veldig lei meg når jeg ser du har det så vondt.Skjønner faktisk at du har det jæv...

Fortvilelse er nesten det værste av alt, for da føler en at man snur seg 360 grader,men det er ingen eller ingenting som hjelper.Du kan IKKE bli gal

av fortvilelse,men det kan sannelig virke slik noen ganger.Vet så altfor godt hvordan du har det,men før eller siden vil det bli bedre.

Fattig trøst kanskje,men det er sant...

Et lite dikt til deg:

Mot, det er ikke en ruvende ek,herdet av stormkast fra breen.

Mot,er en plante, unnselig og vek,

som pluselig blomstrer i sneen.

Håper du får det bedre snart.

God klem.

Tusen takk! Jeg er bare redd jeg skal sprø bli lagt inn og overmedisinert, også skjønner de ikke at jeg er fortvilet og redd.

Hyggelig å se deg også.

Annonse

SNill du er! Nå skal jeg gå å drikke kaffen min. JEg liker morgenstund.

De andre er hos deg om kvelden og om natten Cathlin, jeg er her på morgenkvisten. Lys våken, og veldig parat til å sende tanker som støtter og som holder deg på rett kjøl. Ta en time av gangen, og hver time tenker du litt på alle de som bryr seg om deg. Når du legger deg, når du våkner, og nå når du sitter med kaffen din, tenker du på disse menneskene, og at de har plass til deg.

Kos deg med kaffen din...men obs!... passe deg litt for klemmene mine, så jeg ikke skumper...;-)

De andre er hos deg om kvelden og om natten Cathlin, jeg er her på morgenkvisten. Lys våken, og veldig parat til å sende tanker som støtter og som holder deg på rett kjøl. Ta en time av gangen, og hver time tenker du litt på alle de som bryr seg om deg. Når du legger deg, når du våkner, og nå når du sitter med kaffen din, tenker du på disse menneskene, og at de har plass til deg.

Kos deg med kaffen din...men obs!... passe deg litt for klemmene mine, så jeg ikke skumper...;-)

Jamen, jeg er jo en outsider...

Haralltidværtutenforallefellesskap;)

Gratulerer med morgenstunden forresten:)

Jamen, jeg er jo en outsider...

Haralltidværtutenforallefellesskap;)

Gratulerer med morgenstunden forresten:)

Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg at en del av de som svarer deg, når du eksponerer dine såreste sider, som vet noe om hvordan det er for deg å være en outsider ;)

På den måten har du et felleskap RUNDT deg, et felleskap som klarer å holde på outsidere. I så måte er nettet genialt.

Vi er nære, så nære vi klarer, og samtidig er det en distanse som noen er vandt til, og har bruk for.

Det er ingenting ved din posisjonering og status på dol som tyder på at du er en outsider her.

Andre "regler" dominerer her.

Måten å sosialisere på er i større grad basert på genuinitet, og nærhet til individet, uten all staffasje.

Det er nok en lettelse for mange.

Selvom du føler deg som en outsider, forhindrer det deg vel ikke i å ta imot den varmen som felleskapet gir deg?

Hold på kaffen...her kommer det en klem til!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...