Gå til innhold

Kommer til å bli gal av fortvilelse?

Anbefalte innlegg

Har ingen anelse hva jeg tenkte på da jeg skrevet det. Jeg må da ha ment omvendt- uff- beklager.

Du trenger et treningsprogram som går ut på å ikke si undskyld mer enn maks en gang om dagen...*s*

Skjer det noe spesielt om dagen som får deg til å bli så fortvilet?

Jeg skal forøvrig snart ta meg litt sammen og lese froskemailen min, kanskje det ligger noen forklaringer der som jeg ikke har lest.

Fortsetter under...

Du trenger et treningsprogram som går ut på å ikke si undskyld mer enn maks en gang om dagen...*s*

Skjer det noe spesielt om dagen som får deg til å bli så fortvilet?

Jeg skal forøvrig snart ta meg litt sammen og lese froskemailen min, kanskje det ligger noen forklaringer der som jeg ikke har lest.

Det er mørket og de store avstandene.

Fortsett å hoppe!

mvh

Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg at en del av de som svarer deg, når du eksponerer dine såreste sider, som vet noe om hvordan det er for deg å være en outsider ;)

På den måten har du et felleskap RUNDT deg, et felleskap som klarer å holde på outsidere. I så måte er nettet genialt.

Vi er nære, så nære vi klarer, og samtidig er det en distanse som noen er vandt til, og har bruk for.

Det er ingenting ved din posisjonering og status på dol som tyder på at du er en outsider her.

Andre "regler" dominerer her.

Måten å sosialisere på er i større grad basert på genuinitet, og nærhet til individet, uten all staffasje.

Det er nok en lettelse for mange.

Selvom du føler deg som en outsider, forhindrer det deg vel ikke i å ta imot den varmen som felleskapet gir deg?

Hold på kaffen...her kommer det en klem til!!!

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...