Gjest Hva nå da? Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Skrev meg selv ut fra psykiatrisk avdeling i dag og er helt oppgitt. Har vært utsatt for overgrep jevnt gjennom hele livet. Siden i vår har det vært veldig tøfft. Etter to misslykkede selvmordsforsøk la jeg meg inn på psykiatrisk, men hvilken hjelp har de å tilby? Piller, låste dører, og 40 personer å forholde seg til. Jeg nektet å ta medesiner, og da hadde de ikke noe mer å tilby sa de og ble dritsur. Har foreløbig permisjon, men ser ikke poenget med å dra tilbake. Jeg fortalte dem hvorfor jeg var deppa og redd da jeg kom inn. Men det var ingen som snakket med meg om det. Noen som har bedre erfaringer? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 men hva gjorde du selv.. tok du initiativ til samtale. Sa du til dem feks at: dette hjelper meg ikke".. spurte du om andre behandlingsmåter/steder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.