Gå til innhold

Den første voldtekten

Anbefalte innlegg

OBS - ikke les hvis du ikke vil!

Jeg var sannsynligvis fem. Før hadde han bare tatt på meg. Var før jeg begynte på skolen, så vet ikke hvorfor jeg var alene der. Han holdt meg i armen på vei inn, satte meg på en stol. Jeg visste at noe fryktelig skulle skje. Det var så tydelig på han.

Han må jo ha kledd av seg, eller åpnet iallfall, men jeg så bare veggen bak, sånt tapetmønster. Så hånden på ryggen min. Tommelen opp i nakken, som eletrisk. Hånden rundt skulderen. Så inn i munnen.

Fikk panikk og løp! Løp og løp og han kom ikke trodde jeg. men så snubler jeg og så er han der og alt er kaos. "Du løp ikkje fra meg". Hånden om halsen. I munnen igjen. Det tar aldri slutt. Først tror jeg jeg skal dø, så håper jeg.

Ligger tilbake i den våte grusen. Vet at det ikke går å komme unna. Ingen må skjønne dette! For alt i hele verden må ingen skjønne! Skitten og så forferdelig alene.

Det var ordene.

Hva skjedde da du var fem, spurte fysioterapauten. Jeg kan ikke si det enda, sa jeg da. Nå kan jeg. Alt skjer på en gang inni her nå, og jeg vil bare sove. Nå har jeg lagt det her - kanskje søvnen kommer nå! Håper!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247364-den-f%C3%B8rste-voldtekten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*passe på Skal, min venn*

Håper du sover nå..

Tenker på deg, gjemmer deg inni hjertet mitt!!

Faen...faen faen. Jeg må bare banne skal.

Han der kunne drept for deg. Med kniv og mye blod skulle jeg drept den fyren.

Jeg skulle tatt deg opp i armene mine og strøket deg over håret og tørket tårene dine....Men det er bare en bitte liten trøst. Lille, lille venn.

Drep dette mennesket symbolsk for deg selv, skal.

Jeg har aldri blitt utsatt for seksuelle overgrep, men psykiske overgrep har det blitt hauger og lass av.

Jeg drepte dette menneske flere ganger. Sammen med psykolog en gang og sammen med fysioterapeuten min en gang.

Faen...faen faen. Jeg må bare banne skal.

Han der kunne drept for deg. Med kniv og mye blod skulle jeg drept den fyren.

Jeg skulle tatt deg opp i armene mine og strøket deg over håret og tørket tårene dine....Men det er bare en bitte liten trøst. Lille, lille venn.

Drep dette mennesket symbolsk for deg selv, skal.

Jeg har aldri blitt utsatt for seksuelle overgrep, men psykiske overgrep har det blitt hauger og lass av.

Jeg drepte dette menneske flere ganger. Sammen med psykolog en gang og sammen med fysioterapeuten min en gang.

Jeg tør ikke enda.. Men skal en dag. I hodet mitt altså. Har snakket om å gjøre det m fysio. Men da må jeg våge å ta han frem. Virkelig se han. Er ikke helt der enda..

Takk for ordene! De varmer!

Jeg tør ikke enda.. Men skal en dag. I hodet mitt altså. Har snakket om å gjøre det m fysio. Men da må jeg våge å ta han frem. Virkelig se han. Er ikke helt der enda..

Takk for ordene! De varmer!

Det gikk tre år før nån i det heile og store fikk vette at eg va bidd voldtatt.. Va innlagt i nesten to år før eg turte å si nåkka om d.. Og det va som å oppleve det heile på nytt..

Fan eg HATE alle som klare å ødelegge liv på en sånn jævli måte!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...