Gå til innhold

Hvordan bor dere?

Anbefalte innlegg

Gjest oghvorilandet
Skrevet

Hus,leilighet,hvor mange er dere i husstanden,har dere noe "luksus",ev. hva og hvor i landet bor dere?

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

13

• dolores83

12

• amber sun

7

• Angelica :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest oghvorilandet
Skrevet

Skal du føre statistikk over oss?

Bare en nyskjerrigper:)

Gjest er du helt snål?
Skrevet

Du er dritnysgjerrig, og bruker diverse anonyme nick. Tror du folk er interessert i å fortelle deg alt? Bruk et fast nick, så kanskje noen gidder å svare.

Det var en lignende tråd for noen dager siden. Sanker du info om alle her?

Skal du ikke spørre om personnummer, adresse, tlf og navn også?... *hrmf%%&*

Gjest oghvorilandet
Skrevet

Det var da voldsomt til nysgjerrighet.

Jepp.

Skrevet

Det skrives nysGjerrig :)

Takk for at du oppklarte det! Så kom det i alle fall noe godt ut av denne tråden! Den der er definitivt på min topp-10 liste over irriterende skrivefeil. :-)

Kommaregler derimot, det lærer jeg meg nok aldri 100%...

:-)

Gjest bor et sted
Skrevet

Vi leier og boligprisene her er så høye at vi ikke har råd til egen bolig enda. Med husdyr er vi 6 stk.....

Du da?

ylvali1365381015
Skrevet

Det skrives nysGjerrig :)

nei. det gjør det ikke! :-)

Skrevet

Jeg bor i et kollektiv langt ute på landet, vi er 10 personer i husstanden, og av luksus har vi svømmebasseng i hagen. Åja, og så er det i nordnorge.

hahaha tror du virkelig at folk vil svare på dette her? Du samler bare opplysninger for å få kontroll på folk her inne. og nysgjerrige spørsmål stilt med anonymt nick kan vente svært få svar.

*rister på hue*

Skrevet

Mannen min og jeg bor i en diger villa på sørlandskysten sammen med våre seks barn, en hovmester, to kokker og fire øvrige ansatte. Vi har også to katter, en hund og en liten løve.

Vi har selvfølgelig både innendørs og utendørs svømmebasseng.

Ellers noen spørsmål?

Skrevet

Mannen min og jeg bor i en diger villa på sørlandskysten sammen med våre seks barn, en hovmester, to kokker og fire øvrige ansatte. Vi har også to katter, en hund og en liten løve.

Ellers noen spørsmål?

Unnskyld meg, men måten du skriver det på virker det som om det er en selvfølge det livet dere lever.

Føles det godt å klø seg i ræva etter gull??

Sorry uttrykket, men ble noe provosert av dine "selvfølgelige" ord.

Er glad jeg ikke er stor og snobbete av meg, det passer seg ikke i en verden det 75% av befolkningen lider av fattigdom og nød!

Skrevet

Ellers noen spørsmål?

Jeg "regner" med at du bare skrev det for å pisse ut "oghvorilandet" men jeg måtte bare få det ut likevel.

Er noe trist om dagen pga alt det ille som skjer i verden og lot det gå ut over deg.

sorry!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ellers noen spørsmål?

*LOL*

En liten løve! :D

Gjest Abedissen ..............(Ulvinnen)
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159279094' post='3310359]

Jeg bor i Tøseveien 7, en villa på Sørlandet.

Er det der du har gjort av deg!

Jeg la merke til at det var tomt i cella di i klosteret..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...