Gjest oghvorilandet Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hus,leilighet,hvor mange er dere i husstanden,har dere noe "luksus",ev. hva og hvor i landet bor dere? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Skal du føre statistikk over oss? 0 Siter
Gjest oghvorilandet Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Skal du føre statistikk over oss? Bare en nyskjerrigper:) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Det var da voldsomt til nysgjerrighet. 0 Siter
flisa Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Noen ganger er vi 16 personer og har en do! 0 Siter
Gjest er du helt snål? Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Du er dritnysgjerrig, og bruker diverse anonyme nick. Tror du folk er interessert i å fortelle deg alt? Bruk et fast nick, så kanskje noen gidder å svare. Det var en lignende tråd for noen dager siden. Sanker du info om alle her? Skal du ikke spørre om personnummer, adresse, tlf og navn også?... *hrmf%%&* 0 Siter
Gjest oghvorilandet Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Det var da voldsomt til nysgjerrighet. Jepp. 0 Siter
flisa Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Bare en nyskjerrigper:) Det skrives nysGjerrig 0 Siter
Gjest liede Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Det skrives nysGjerrig Takk for at du oppklarte det! Så kom det i alle fall noe godt ut av denne tråden! Den der er definitivt på min topp-10 liste over irriterende skrivefeil. :-) Kommaregler derimot, det lærer jeg meg nok aldri 100%... :-) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg bor hjemme. Du da? 0 Siter
Gjest bor et sted Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Vi leier og boligprisene her er så høye at vi ikke har råd til egen bolig enda. Med husdyr er vi 6 stk..... Du da? 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Det skrives nysGjerrig nei. det gjør det ikke! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg bor i et kollektiv langt ute på landet, vi er 10 personer i husstanden, og av luksus har vi svømmebasseng i hagen. Åja, og så er det i nordnorge. hahaha tror du virkelig at folk vil svare på dette her? Du samler bare opplysninger for å få kontroll på folk her inne. og nysgjerrige spørsmål stilt med anonymt nick kan vente svært få svar. *rister på hue* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg bor i Tøseveien 7, en villa på Sørlandet. 0 Siter
dolores83 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Mannen min og jeg bor i en diger villa på sørlandskysten sammen med våre seks barn, en hovmester, to kokker og fire øvrige ansatte. Vi har også to katter, en hund og en liten løve. Vi har selvfølgelig både innendørs og utendørs svømmebasseng. Ellers noen spørsmål? 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Mannen min og jeg bor i en diger villa på sørlandskysten sammen med våre seks barn, en hovmester, to kokker og fire øvrige ansatte. Vi har også to katter, en hund og en liten løve. Vi har selvfølgelig både innendørs og utendørs svømmebasseng. Ellers noen spørsmål? Unnskyld meg, men måten du skriver det på virker det som om det er en selvfølge det livet dere lever. Føles det godt å klø seg i ræva etter gull?? Sorry uttrykket, men ble noe provosert av dine "selvfølgelige" ord. Er glad jeg ikke er stor og snobbete av meg, det passer seg ikke i en verden det 75% av befolkningen lider av fattigdom og nød! 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Mannen min og jeg bor i en diger villa på sørlandskysten sammen med våre seks barn, en hovmester, to kokker og fire øvrige ansatte. Vi har også to katter, en hund og en liten løve. Vi har selvfølgelig både innendørs og utendørs svømmebasseng. Ellers noen spørsmål? Jeg "regner" med at du bare skrev det for å pisse ut "oghvorilandet" men jeg måtte bare få det ut likevel. Er noe trist om dagen pga alt det ille som skjer i verden og lot det gå ut over deg. sorry! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Mannen min og jeg bor i en diger villa på sørlandskysten sammen med våre seks barn, en hovmester, to kokker og fire øvrige ansatte. Vi har også to katter, en hund og en liten løve. Vi har selvfølgelig både innendørs og utendørs svømmebasseng. Ellers noen spørsmål? *LOL* En liten løve! 0 Siter
Gjest Abedissen ..............(Ulvinnen) Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1159279094' post='3310359] Jeg bor i Tøseveien 7, en villa på Sørlandet. Er det der du har gjort av deg! Jeg la merke til at det var tomt i cella di i klosteret.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.