Gå til innhold

Det ble fem dager før :D


Klara Q

Anbefalte innlegg

http://www.doktoronline.no/forum/26/458.ipg?view=thread&thread=3246336

Fem dager før UL-termin kom hun! Fødselen varte offisielt i to timer og var helt ukomplisert. De siste ti minuttene gikk med til å presse og å tilkalle høyere makter i det jeg trodde var mitt dødsøyeblikk. Hehe. Men i rettferdighetens navn; dette var nettopp den fødselen jeg bestilte!

Jenta var 49 cm og litt over 3200 gram da hun ble født, og hun er naturligvis det vakreste pikebarn i hele den store, vide verden! :)

*stolt og nybakt tobarnsmor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! :o) :o)

Jeg fødte også fem dager før terminen med andremann, deilig å slippe å gå over tida.

Det er så rart at man plutselig sitter der med et barn til.. Nesten ikke til å fatte! Kos deg med lillebarnet da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!! :o) :o)

Jeg fødte også fem dager før terminen med andremann, deilig å slippe å gå over tida.

Det er så rart at man plutselig sitter der med et barn til.. Nesten ikke til å fatte! Kos deg med lillebarnet da :o)

Takk!

Ja, det er kjemperart. Her går man og forbereder seg i ni måneder, og så sitter man plutselig forundret med en ordentlig baby i armene og lurer nesten på hvordan DET gikk til! *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, og velkommen etter som tobarnsmamma! :)

Samme mål som datra mi var :)

Takk for det!

Jeg er veldig fornøyd med de målene, altså! Helt perfekt!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en datter :) Jeg tipper det var godt å få det overstått, og endelig få se den skjønne skatten!

Takk for det! :) Ja, det var herlig å endelig få hilse på! Nå venter jeg bare på at brystvortene skal bli herdet *au og tenners gnissel* så det går an å kose seg med ammingen av den lille skjønnheten også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så flott da! Gratulerer! :-)

Blir så utålmodig etter å få ut frøkna mi når jeg ser/leser om småttiser... :-)

Takk for det! :)

Hvor langt er du kommet i løypa nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...