Gå til innhold

Hodepine over lengre tid

Anbefalte innlegg

Hei,

For ca. 2 uker siden fikk jeg akutt hodepine.

Etter jeg tok hodepinetabletter avtok det, men i løpet av et døgn kom og gikk det... (normal hodepine)

Men etter et døgn fikk jeg igjen akutt hodepine, men denne gangen ekstremt vondt...

Etter å ha fått parlagin forthe (eller hvordan det nå skrives) gikk det over...

Men dagen derpå hadde jeg hodepine som hele tiden trykket på... Litt mer en normal hodepine...

Fra lege og alle andre er det fokusert på stress som kan være årsak til dette...

Men nå har jeg gått i 2 uker med konstant hodepine..

At det kan være nerver fra rygg / nakke kan jeg vel se bort i fra da jeg er "normal" der. Ikke vondt eller noe særlig stiv.

Hjernesvulst har jeg lest om og symptomer av det har jeg heller ikke...

Det finnes utallige sykdommer man kan få, men er det noen som kan sitte inne med en ide eller noe en selv har vært borte i ??

Røntgen er tatt, men TTT i dette landet....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247392-hodepine-over-lengre-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo litt vanskelig ut dette. Spesielt hvis du ikke har mye hodepine. Jeg har så mange typer og så ofte vondt at jeg har sluttet å lete etter årsak mange ganger.

For det første er det vel slik at vi mennesker kan få vondt uten at det går an å påvise en årsak, og det kan gå over av seg selv.

Du sier du ikke kjenner noe i rygg og nakke. Min erfaring er at det av og til kan komme derfra likevel. Etter å ha gått til kiropraktor pga.mye hodepine viste det seg at det kom derfra. Men jeg hadde kun vondt i hodet. Så en time hos en erfaren kiropraktor tror jeg jeg ville tatt for sikkerhets skyld. Leger vil heller sende deg til fysioterapeut, men hvis du selv ikke kan kjenne noe i nakken, ville jeg bestilt meg en time hos kiropraktor.

Noe bedre råd har jeg ikke. Det høres ikke ut som migrene. I tilfelle er det migrene, med påfølgende stressmerter etterpå, siden man ikke har anfall i mer enn tre døgn av gangen.

Men jeg ville betalt tre-firehundre kroner hos kiropraktor. Gjett om jeg har angret på at jeg har utsatt det selv.

vennlig hilsen

Ingen ?

Hei,

Takk for svar..

Det som er så rart er at det plutselig kom som et lyn fra himmelen og traff meg i hodet.

Men nå går jeg med "normal" hodepine hele tiden fra jeg våkner til jeg legger meg... Noen ganger litt værre, men oftest "normal"

Men... får beskjed om 2-3 dager om legen finner noe på bilde....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...