Gå til innhold

Andre som har problemer med for svære bryster?

Anbefalte innlegg

Jeg er overvektig og har digre hengebryster. De er tunge og vonde. Har mye problemer med dem. Området under brystene er helt rødt. Og det klør både under og mellom brystene. Noen andre som har samme problem? Noen som vet om noe jeg kan smøre på for at det ikke skal gjøre så vondt?

Fortsetter under...

Gjest Ingen nick i dag!!

du kan jo dra til fastlegen din å spørre om å få brystreduksjonoprasjon. Min søster hadde veldig store bryst, etter å vært gravid 2 ganger, å hun fikk en slik reduksjon, å hun fikk dekket noe av utgiftene, men det litt dyrt, tror jeg.

du kan jo dra til fastlegen din å spørre om å få brystreduksjonoprasjon. Min søster hadde veldig store bryst, etter å vært gravid 2 ganger, å hun fikk en slik reduksjon, å hun fikk dekket noe av utgiftene, men det litt dyrt, tror jeg.

Jeg har tenkt tanken, men tror ikke det er aktuelt når du er overvektig. Men hvis jeg klarer å slanke meg ned til mer eller mindre normal størrelse, kommer jeg til å vurdere det ja.

Gjest Ingen nick i dag!!

Jeg har tenkt tanken, men tror ikke det er aktuelt når du er overvektig. Men hvis jeg klarer å slanke meg ned til mer eller mindre normal størrelse, kommer jeg til å vurdere det ja.

jo søstra mi er nå litt overvektig, men fikk redusert, å det hjalp henne med å gå ned i vekt, fordi brystene hennes var så tunge for henne at det ble vanskelig å gå turer å jogge. Men det kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye overvekt det er..

Selv bruker jeg en krem som heter Abobase, uten parfyme, å den får du på apoteket, den er veldig godt på sår hud, smør på morgen å kveld, å ligg uten bh, så vil det røde bli borte.

jo søstra mi er nå litt overvektig, men fikk redusert, å det hjalp henne med å gå ned i vekt, fordi brystene hennes var så tunge for henne at det ble vanskelig å gå turer å jogge. Men det kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye overvekt det er..

Selv bruker jeg en krem som heter Abobase, uten parfyme, å den får du på apoteket, den er veldig godt på sår hud, smør på morgen å kveld, å ligg uten bh, så vil det røde bli borte.

Jeg er ganske overvektig. Og tenker at det kanskje kan være en belønning hvis jeg klarer å gå mye ned i vekt. Jeg er på vei ned, men ting tar tid :)

Men den kremen skal jeg jammen meg prøve. Er ikke det en vanlig fuktighetskrem? Syns å ha hørt om den. Jeg ligger uten bh, men tror det er varmen i sommer som har gjort at det har blitt litt verre enn før. Svetter jo mye under brystene.

Jeg har også problemer med å springe, da gjør det vondt i brystene. Hvis jeg går lange turer, så får jeg sår av spilene på bh'en. De er også utrolig vonde.

Men takk for tips om krem, den skal jeg prøve.

Gjest Ingen nick i dag!!

Jeg er ganske overvektig. Og tenker at det kanskje kan være en belønning hvis jeg klarer å gå mye ned i vekt. Jeg er på vei ned, men ting tar tid :)

Men den kremen skal jeg jammen meg prøve. Er ikke det en vanlig fuktighetskrem? Syns å ha hørt om den. Jeg ligger uten bh, men tror det er varmen i sommer som har gjort at det har blitt litt verre enn før. Svetter jo mye under brystene.

Jeg har også problemer med å springe, da gjør det vondt i brystene. Hvis jeg går lange turer, så får jeg sår av spilene på bh'en. De er også utrolig vonde.

Men takk for tips om krem, den skal jeg prøve.

ja den kremen er god, jo det er på en måte en fuktighetskrem, men den er mild å god mot sår å øm hud.

Det med bh, ta å kjøpe deg en Sportsbh, å ha på når du går turer å sånn, da slipper du at det gnager, for det er jo bare ekkelt.

Å du, lykke til med vektreduksjon, dette klarer du!! =)=)

Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid ;o)

Annonse

ja den kremen er god, jo det er på en måte en fuktighetskrem, men den er mild å god mot sår å øm hud.

Det med bh, ta å kjøpe deg en Sportsbh, å ha på når du går turer å sånn, da slipper du at det gnager, for det er jo bare ekkelt.

Å du, lykke til med vektreduksjon, dette klarer du!! =)=)

Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid ;o)

Takk for det :) Jeg gir ikke opp selv om det går tregt til tider..

Ja har tenkt den tanken, men hvor kjøper sportsbh? Jeg kjøper kun bh'er på kappahl...kan ikke huske å ha sett noe sånt der..jeg må jo ha en i stor str :)

Gjest Også nickløs i dag.

Jeg har fått innvilget en slik operasjon med Omnia-klinikken. Det er null egenandel for min del.

Har hatt store problemer med å trene når jeg har så store tunge bryster. Foreløpig har jeg løst det ved å ha et tøybelte over treningsbh'en.

Gleder meg til å få redusert brystene.

Gjest Ingen nick i dag!!

Jeg har fått innvilget en slik operasjon med Omnia-klinikken. Det er null egenandel for min del.

Har hatt store problemer med å trene når jeg har så store tunge bryster. Foreløpig har jeg løst det ved å ha et tøybelte over treningsbh'en.

Gleder meg til å få redusert brystene.

at søstra mi fikk det dekket pga helsemessige årsaker,det var legen hennes som sa at hun kunne få det dekt ut i fra det.

trenger hjelp nå!

Ja har tenkt den tanken, men hvor kjøper sportsbh? Jeg kjøper kun bh'er på kappahl...kan ikke huske å ha sett noe sånt der..jeg må jo ha en i stor str :)

Jeg tok brystreduksjon for 3 år siden. Kjempefornøyd!! Jeg var normalvektig, men hadde jeg vært overvektig hadde jeg fått beskjed om å redusere vekten litt iflg legen. Da går fettvevet i brystene med også...

Sportsbh til en normal pris får du hos Lindex!

Lykke til!

Gjest Ingen nick i dag!!

på cubus får du i alle størrelser =)

Har du prøvd å ta babypudder mellom og under puppene?

Jeg har en overvektig kollega som bruker pudder på denne måten for å ikke få sår. Hun bruker det også mellom lårene når hun går i skjørt.

Ja det har jeg faktisk hørt om, at folk bruker det på lårene...det var ikke dumt, det skal jeg prøve! Takk for tips..

Annonse

Jeg tok brystreduksjon for 3 år siden. Kjempefornøyd!! Jeg var normalvektig, men hadde jeg vært overvektig hadde jeg fått beskjed om å redusere vekten litt iflg legen. Da går fettvevet i brystene med også...

Sportsbh til en normal pris får du hos Lindex!

Lykke til!

Ja det er det jeg har hørt også. At hvis du skal redusere brystene, må du være normalvektig. Jeg får ta det som en gulrot hvis jeg klarer å komme ned til normal vekt en gang :)

Jeg trodde også at jeg skulle slippe å betale noe pga at jeg har plager med dem.

Skal ta en tur på lindex og cubus å sjekke opp sportsbh :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...