Gå til innhold

Slutte med astmamedisiner

Anbefalte innlegg

Idar har vært så fin i lungene de siste månedene, ikke noe surkling i det hele tatt, og vi kunne tenke oss å forsøke å trappe ned/slutte med Flutide. Han har fått to puff morgen og kveld, men i det siste har vi gitt bare et puff morgen og kveld, og han er fremdeles like frisk og fin..

Kan vi bare forsøke å slutte for å se hva som skjer?

Hørte et sted at det er vanlig at de blir litt dårligere i en overgang når man slutter på disse medisinene - er det riktig?

Gutten er 1,5 år.

På forhånd takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24745-slutte-med-astmamedisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gjør det uten å følges opp av legen hans, i hvert fall! For det er slett ikke umulig at det nettopp er disse medisinene som gjør at han er så bra!

Jeg kjenner meg så godt igjen, jeg slutta selv helt med medisinene, da jeg "mirakuløst" ble helt bra, og nedturen da det bra gikk over var enorm.

Så deilig at Idar er blitt så fin!! :o))

God påske fremdeles, gyrken!

Wenke Lunde, Sykepleier

Ikke gjør det uten å følges opp av legen hans, i hvert fall! For det er slett ikke umulig at det nettopp er disse medisinene som gjør at han er så bra!

Jeg kjenner meg så godt igjen, jeg slutta selv helt med medisinene, da jeg "mirakuløst" ble helt bra, og nedturen da det bra gikk over var enorm.

Så deilig at Idar er blitt så fin!! :o))

God påske fremdeles, gyrken!

Helt enig med Poetica, ikke gjør noen forandring med medisinene nå. Det er fremdeles en vanskelig årstid som kan gi forkjølelser osv, og dette tåler astmabarn dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...