Gå til innhold

lukter det av meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har en følelse av at folk synes det lukter av meg..ofte når jeg er på forelesninger, merker jeg at folk som sitter ved siden av meg, prøver å vike lenger unna meg..setter seg ytterst på stolen lengst fra meg. Dette har skjedd en del ganger, og er utrolig ekkelt.. Jeg har spurt nære venner og familie om de synes det lukter av meg, men de sier at de merker ingenting. Jeg synes det er veldig rart for det skjer bare under forelesninger når jeg sitter nært noen. Jeg har ikke spurt noen jeg har forelesning med, fordi jeg kjenner ikke dem. Jeg skjønner ikke hva det kan være. Sliter litt med dårlig ånde, men har alltid med tyggis. Er også nøye med kropps og klæshygienen, spesiellt etter at jeg oppdaget dette. Men det er ikke alltid det skjer. Men merker at om jeg spiser mat med høyt fettinnhold blir jeg veldig oppblåst i magen, og får mye gass.. F.eks når jeg spiser mye tull mat som godter, potetgull, pizza osv. Kan dette være noe? tør ikke gå til legen min for dette da jeg synes det er flaut.. ganske sikker på at det ikke bare er noe jeg selv tror.. for det skjer ofte dette..Kan du hjelpe meg?ps:har kanskje skjedd noen ganger at folk sier det lukter promp av meg, mens jeg lukter ingenting..men luktesansen er ellers bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247450-lukter-det-av-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...