bibben Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Har sendt en mail..... ....gud bedre for en populær person du er din, din, din...populære person ;-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 jeg spiser den i dette øyeblikk!! 0 Siter
frosken Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hun har tatt frem englevingene sine igjen. De vingene medførte at noe kom flyvende inn min dør, så hun har noen helt usedvanlige evner. Derfor denne populariteten! 0 Siter
bibben Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Hun har tatt frem englevingene sine igjen. De vingene medførte at noe kom flyvende inn min dør, så hun har noen helt usedvanlige evner. Derfor denne populariteten! Flyvende inn???...snakker vi fjærkre eller ufo'er? 0 Siter
frosken Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Flyvende inn???...snakker vi fjærkre eller ufo'er? Jeg er litt usikker på hva slags skapning hun egentlig er! 0 Siter
bibben Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er litt usikker på hva slags skapning hun egentlig er! Ja, nå begynner jeg også å lure...litt skummelt dette her.. *slår på lyset* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.