Gå til innhold

Hvem her inne var det som likte Åge Sten Nilsen?

Anbefalte innlegg

Gjest Kremt, litt pinlig for en voksen dame
Skrevet

Mener det var en dame eller to her inne? :)

Uansett, jeg var så heldig å treffe han, og han var bare sååå sjarmerende og herlig :) Ordentlig godgutt.

Sukk. Men han er vel gift, hehe.

Gjest Kremt, litt pinlig for en voksen dame
Skrevet

JEG! JEG! ;D

Deg var det ja :)

Jeg ble helt fjortis jeg, hellnussen, han er virkelig skjønn i virkeligheten. Hadde på seg olabukse og t-skjorte, null sminke og slikt, han er jo ordentlig kjekk!

Og så sjarmerende da, veldig blid, og veldig jordnær og hyggelig. Dån.

Jeg burde jo være for gammel for slikt ;) hehe. Men det fine med barn er jo at de ville ta bilde sammen med han, og jeg fikk en like stor opplevelse som dem ;)

Fnis *rødme*

• 2 uker senere...
Gjest klina med ham mange ganger
Skrevet

Han er i hvertfall en elendig kysser! Og han virker ikke spesielt intelligent heller.....

Skrevet

Han er i hvertfall en elendig kysser! Og han virker ikke spesielt intelligent heller.....

Han er en elendig kysser og du synes han virker uintelligent - men allikevel har du etter sigende klina med ham _flere_ ganger....

Hva sier det om din vurderingsevne, da?

Har du hull i foten? :oP

Gjest kline.guri
Skrevet

Han er en elendig kysser og du synes han virker uintelligent - men allikevel har du etter sigende klina med ham _flere_ ganger....

Hva sier det om din vurderingsevne, da?

Har du hull i foten? :oP

Mistet dømmekraften. Lettere bedugget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...