Gjest Kremt, litt pinlig for en voksen dame Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Mener det var en dame eller to her inne? Uansett, jeg var så heldig å treffe han, og han var bare sååå sjarmerende og herlig Ordentlig godgutt. Sukk. Men han er vel gift, hehe. 0 Siter
Gjest Kremt, litt pinlig for en voksen dame Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 JEG! JEG! ;D Deg var det ja Jeg ble helt fjortis jeg, hellnussen, han er virkelig skjønn i virkeligheten. Hadde på seg olabukse og t-skjorte, null sminke og slikt, han er jo ordentlig kjekk! Og så sjarmerende da, veldig blid, og veldig jordnær og hyggelig. Dån. Jeg burde jo være for gammel for slikt hehe. Men det fine med barn er jo at de ville ta bilde sammen med han, og jeg fikk en like stor opplevelse som dem Fnis *rødme* 0 Siter
Gjest klina med ham mange ganger Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Han er i hvertfall en elendig kysser! Og han virker ikke spesielt intelligent heller..... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Han er i hvertfall en elendig kysser! Og han virker ikke spesielt intelligent heller..... Han er en elendig kysser og du synes han virker uintelligent - men allikevel har du etter sigende klina med ham _flere_ ganger.... Hva sier det om din vurderingsevne, da? Har du hull i foten? :oP 0 Siter
Gjest kline.guri Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Han er en elendig kysser og du synes han virker uintelligent - men allikevel har du etter sigende klina med ham _flere_ ganger.... Hva sier det om din vurderingsevne, da? Har du hull i foten? :oP Mistet dømmekraften. Lettere bedugget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.