Gå til innhold

til dr Anker om de nye DOL sidene


dolianer

Anbefalte innlegg

Du skriver lenger ned her at et av målene for omleggingen er å: "Gjøre det mer attraktivt å annonsere i Doktor Online slik at vi kan utvikle tjenesten med nye tilbud. Hvis Doktor Online skal gratis for brukerene, er det en forutsetning av vi får dekket våre kostnader gjennom annonser."

Et alternativ ville vel være å beholde tilbudet som det er, uten å utvide det - jeg synes tilbudet er mer enn bra nok som det er - og heller la oss få beholde sidene som de er. Hvorfor skal det alltid være et mål å lage ting "størst mulig"? Det har jo fungert så bra!

Selv får jeg hodepine hver gang jeg går inn på sidene her, så jeg er her mye sjeldnere enn før. Det skyldes først og fremst at skriften er blitt så liten (så jeg må anstrenge øynene), og innleggene har fått så innkrøkt og liten plass.

Nei la oss få tilbake den brede innleggssiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig i det du skriver. Jeg syns også de kunne latt sidene være som de var, vi var jo fornøyde!

Heller mer plass til innleggene, enn nye tilbud hele tiden.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Det er nødvendig med økte inntekter dersom utgiftene skal dekke kostnadene selv uten nye tilbud.

Vi måtte derfor uansett gjøre endringer i tjenesten, og vi håper at det vil gjøre det mulig å beholde samt utvikle tjenesten.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i det du skriver. Jeg syns også de kunne latt sidene være som de var, vi var jo fornøyde!

Heller mer plass til innleggene, enn nye tilbud hele tiden.

:-)

Helt enig der ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maraton

Det er nødvendig med økte inntekter dersom utgiftene skal dekke kostnadene selv uten nye tilbud.

Vi måtte derfor uansett gjøre endringer i tjenesten, og vi håper at det vil gjøre det mulig å beholde samt utvikle tjenesten.

Vennlig hilsen

Men det må da gå an å lage bedre plass til innleggene? Dere er vel avhengig av oss brukerne også, ikke bare reklameinntektene?

Jeg ser du sier at det ikke går mht til html-kodingen, men da er det vel bedre å legge om hele designet da? Vi har da fått større skjermer for å utnytte dem? Slik Dr. Online ser ut i dag, så ser det ut som et magasin, og det er slett ikke nødvendig på nett. Utnytt hele siden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Men det må da gå an å lage bedre plass til innleggene? Dere er vel avhengig av oss brukerne også, ikke bare reklameinntektene?

Jeg ser du sier at det ikke går mht til html-kodingen, men da er det vel bedre å legge om hele designet da? Vi har da fått større skjermer for å utnytte dem? Slik Dr. Online ser ut i dag, så ser det ut som et magasin, og det er slett ikke nødvendig på nett. Utnytt hele siden!!!

Det er viktig at sidene er tilgjengelig også for de med eldre skjermer.

Vi ser imidlertid på mluigheten av å gjøre sidene "elastiske".

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nødvendig med økte inntekter dersom utgiftene skal dekke kostnadene selv uten nye tilbud.

Vi måtte derfor uansett gjøre endringer i tjenesten, og vi håper at det vil gjøre det mulig å beholde samt utvikle tjenesten.

Vennlig hilsen

Citat:Det er nødvendig med økte inntekter dersom utgiftene skal dekke kostnadene selv uten nye tilbud.

Vi måtte derfor uansett gjøre endringer i tjenesten, og vi håper at det vil gjøre det mulig å beholde samt utvikle tjenesten"

Citat slut:

Hvad med lynhurtigt at ændre på danske dol også, så vi kan få den tilbage igen,ved at mange savner det, ikke alle pengene skal vel bruges deroppe i Nord??

Vh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Citat:Det er nødvendig med økte inntekter dersom utgiftene skal dekke kostnadene selv uten nye tilbud.

Vi måtte derfor uansett gjøre endringer i tjenesten, og vi håper at det vil gjøre det mulig å beholde samt utvikle tjenesten"

Citat slut:

Hvad med lynhurtigt at ændre på danske dol også, så vi kan få den tilbage igen,ved at mange savner det, ikke alle pengene skal vel bruges deroppe i Nord??

Vh.

Hei Pi@ !

Vi arbeider med å finne en løsning for videre drift av DOL-Danmark.

Annonsemarkedet på Internett i Danmark er imidlertid enda strammere enn i Norge.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Citat:Det er nødvendig med økte inntekter dersom utgiftene skal dekke kostnadene selv uten nye tilbud.

Vi måtte derfor uansett gjøre endringer i tjenesten, og vi håper at det vil gjøre det mulig å beholde samt utvikle tjenesten"

Citat slut:

Hvad med lynhurtigt at ændre på danske dol også, så vi kan få den tilbage igen,ved at mange savner det, ikke alle pengene skal vel bruges deroppe i Nord??

Vh.

P.s.: Det er fint om du har anledning til å ta kontakt med meg slik at vi kan utveksle tanker om hvordan vi kan drive DOL-Danmark videre.

Min adresse er:

[email protected]

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt litt enig i at det er irriterende at innleggene blir så smale. Samtidig ser jeg at kritikken som kom ved forrige omlegging i sommer, har lagt seg forlengst. Det virker som om det oppleves ille i begynnelsen, for så å ikke bli noe særlig problem.

Altså; gi det litt tid, så filtrerer man bort det man ikke finner nyttig allikevel.

På min skjerm ser jeg at ca 1/4 del av siden står blank, det er ikke noe dyptgripende problem i livet mitt, så jeg godtar at det er slik.

Dette er faktisk en gratis tjeneste, så jeg synes kanskje man skal ligge litt lavt i terrenget i forhold til hva man slenger ut av seg, jeg!

Det er da slett ikke snakk om at vi brukere blir misbrukt eller forfulgt ved å være her, selv om det på enkelte virker som om det er akkurat det som skjer.

Det å være en dol-deltaker er da tross alt til så stor glede at vi får tåle at alt ikke blir lagt opp etter hver enkelts ønske til en hver tid. Valget er jo enkelt, vær her, eller vær her ikke.

Til syvende og sist er det jo summen som teller, enten at det gir mer glede enn irritasjon, eller at det bare blir en plage. For meg representerer dol langt mer enn noen usle centimeter med reklame.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært mange er ute med meninger om den nye layouten allerede samme dagen som sidene legges om.

DOL er blitt endret også tidligere. For oss som er vant mad det gamle systemet, vil det nye alltid virke dårligere, tregere og mer uoversiktelig med det samme.

For min egen del synes jeg hver eneste oppdatering totalt sett har vært et fremskritt når en etter en stund er blitt vant og kjent med det.

Selvsagt finnes det små detaljer som kan forbedres, og som vi kan tipse ledelsen om.

Den endelige konklusjonen synes jeg dog vi skal vente litt med til vi har lært oss å utnytte fordelene med det nye systemet.

Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt litt enig i at det er irriterende at innleggene blir så smale. Samtidig ser jeg at kritikken som kom ved forrige omlegging i sommer, har lagt seg forlengst. Det virker som om det oppleves ille i begynnelsen, for så å ikke bli noe særlig problem.

Altså; gi det litt tid, så filtrerer man bort det man ikke finner nyttig allikevel.

På min skjerm ser jeg at ca 1/4 del av siden står blank, det er ikke noe dyptgripende problem i livet mitt, så jeg godtar at det er slik.

Dette er faktisk en gratis tjeneste, så jeg synes kanskje man skal ligge litt lavt i terrenget i forhold til hva man slenger ut av seg, jeg!

Det er da slett ikke snakk om at vi brukere blir misbrukt eller forfulgt ved å være her, selv om det på enkelte virker som om det er akkurat det som skjer.

Det å være en dol-deltaker er da tross alt til så stor glede at vi får tåle at alt ikke blir lagt opp etter hver enkelts ønske til en hver tid. Valget er jo enkelt, vær her, eller vær her ikke.

Til syvende og sist er det jo summen som teller, enten at det gir mer glede enn irritasjon, eller at det bare blir en plage. For meg representerer dol langt mer enn noen usle centimeter med reklame.

:o)

Og nok en gang var jeg enig med Poetica! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært mange er ute med meninger om den nye layouten allerede samme dagen som sidene legges om.

DOL er blitt endret også tidligere. For oss som er vant mad det gamle systemet, vil det nye alltid virke dårligere, tregere og mer uoversiktelig med det samme.

For min egen del synes jeg hver eneste oppdatering totalt sett har vært et fremskritt når en etter en stund er blitt vant og kjent med det.

Selvsagt finnes det små detaljer som kan forbedres, og som vi kan tipse ledelsen om.

Den endelige konklusjonen synes jeg dog vi skal vente litt med til vi har lært oss å utnytte fordelene med det nye systemet.

Fortsatt god påske!

Du kuinna no ganske ænkelt bare sagt dæ eni' me' mæ, da!

Du veit da at æ bestandi har rætt, itj saint? (Ja, næstn i værtfaill...)

God påske!

:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nok en gang var jeg enig med Poetica! :-)

Ja, vi tenker nok ganske likt, vi to! Bra for oss det, da!

:o))

Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi tenker nok ganske likt, vi to! Bra for oss det, da!

:o))

Fortsatt god påske!

Ja, vi er skikkelig smarte! *hehe*

God påske! Det som er igjen av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er skikkelig smarte! *hehe*

God påske! Det som er igjen av den...

Rart at det bare er vi to som har merka det enda da - men det er vel fordi vi er så usedvanlig skarpe antagelig... De andre som er skarpe oppdager det vel snart de også!

*har påskeseperasjonsangst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at det bare er vi to som har merka det enda da - men det er vel fordi vi er så usedvanlig skarpe antagelig... De andre som er skarpe oppdager det vel snart de også!

*har påskeseperasjonsangst*

Er det bare vi som har oppdaget det???? Nææææh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...