Gå til innhold

Kviser på innsiden av lårene

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har til tider noe på innsiden av lårene, men vet ikke hva jeg skal kalle det. Har hatt det i mange år nå. Det er noe som ligner på kviser, bare at de ofte er større og vondere. Det er sårt og ømt bare av å ha buksestoffet utenpå. Det varierer hvor store de er, hvor de dukker opp, hvor vonde de er. Det gjør mest vondt når de er ved trusekanten, siden den gnager og verre vondt verre. Det hender det kommer ut acne eller hva det heter, som i kviser, ut av disse kvisene. Jeg har dessverre ikke noe oversikt over hvor ofte eller hvor lenge de irriterer. Men hva er dette? Jeg tror det har med menssyklusen å gjøre, eller noe hormonelt, siden det kommer og går. Men vet ikke sikkert. Hvis du forstår hva det er, kan det gjøres noe med? Er det evt andre i panelet som også kan ha en mening om dette, håper jeg dette kan sendes videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247554-kviser-p%C3%A5-innsiden-av-l%C3%A5rene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...