Gå til innhold

HJELP ( litt lang)

Gjest littbekymretformindatter

Anbefalte innlegg

Hei.

Her inne er det så mange kloke mennesker at jeg tenkte at jeg kunne spørre dere.

Min datter er 31 år gammel. Hun er separert med tre barn som bor hos far, de ble enig om det da min datter var meget syk psykisk i våres.

Men nå har hun hatt en ny nedtur, hun havnet på psykiatrisk avdeling for 5 uker siden og siden den dagen hun ble innlkagt nektet hun å ta til seg mat, men det var ingen krise da hun var god å lubben fra før. Men etter 3 uker begynte de å reagere,men hun var frivillig innlagt og skrev seg ut, før de rakk å gjøre noe mer.

Så får hun melding om at hennes x- mann ikke vil la henne se barna, og det som skjer er litt ekkelt , men jeg er rådvill. Hun lar det gå dager uten at at hun spiser noe, hun trener masse på treningsstudio, kommer ikke hjem til middag når vi inviterer henne.

PÅ natten sender hun en sms om at livet er kjipt, vi drar ut til hennes bolig. Det viser seg at hun da har spist opp mat i kjøleskapet for ganske stort beløp, hun hadde en kvittering liggende, fra dagen før.

Det er tilfelle at hun har spist opp all maten, for det er det tydelige spor.

Vi har henne boende hjemme, men hun er ikke intressert i mat.

Har dere noen tips, eller råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247560-hjelp-litt-lang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev dette innlegget men så havnet det for seg selv, så hvis dere ser det et annet sted så er det bare jeg som har kopiert det.

Hei på dere. Og takk for mange svar. Ja jeg vet at hjelpen begynner hos fastlegen og jeg vet at hun skrev seg ut litt for tidelog, men når jeg nevner at hun bør kontakte sin fastlege eller bli med meg så nekter hun. Det er liksom ikke mye jeg kan gjøre, jeg har til og med kontaktet avdelingen hun var innlagt ved å snakket med en av sykepleierne hun hadde som primærkontakt, og da jeg sa at det ikke var blitt noe bedre, heller verre, ble hun også bekymret.

I dag valgte min datter å flytte hjem til seg selv igjen. Og nå lukker hun ikke opp for noen av oss. Hun har en venn som bor i 2 etg, men selv henne kommer ikke inn.

Jeg mener , hva kan jeg ghjøre, føler at jeg tråkker i stampe her, at uansett hvor jeg vrir og vendre meg så er det liksom ikke noe hjelp.

Det er vel heller ikke noen grunn til innleggelse ved tvang enda.

Eller er det det? I så fall må vi ha politihjelp.

Og det er ingen hyggelig opplevlse eller er det det? Er det noen her inne som har blitt hentet av politiet før, og hvordan går de frem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247560-hjelp-litt-lang/#findComment-1942203
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...