Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg skåler i farris i kveld.... begredelig nok.

Hva går det av deg? Jeg begynner å bli ytterst bekymret for deg?

Finnes det et kursted for slike tilfeller tro...akutt personlighetsforandring???

Skumle saker...hvor er nhd midt opp i alt dette...det må da finnes bot for slike tilbøyeligheter...og så farris da???

Finnes det et kursted for slike tilfeller tro...akutt personlighetsforandring???

Skumle saker...hvor er nhd midt opp i alt dette...det må da finnes bot for slike tilbøyeligheter...og så farris da???

lol.. jeg er tom for rødvin! lover å komme sterkere tilbake :)

God natt Bibbers! *vinker*

Skulle gjerne hjulpet deg, men har en date med min (imo)venn i kveld, så nå slukner jeg snart. (ps, feen har og stjerner..)

Skulle gjerne hjulpet deg, men har en date med min (imo)venn i kveld, så nå slukner jeg snart. (ps, feen har og stjerner..)

(jeg har en midlertidig dispensjasjon av frosk til å dele ut LITT. det er jeg som står for kjeftingen, stjernene er frosken sjef over.. det er hun som stiller kravene)

Annonse

Sov godt kjære deg. Jeg har også bøtta innpå med div mix, men effekten lar vente på seg.

Drøm søtt!

klem

(jeg har en midlertidig dispensjasjon av frosk til å dele ut LITT. det er jeg som står for kjeftingen, stjernene er frosken sjef over.. det er hun som stiller kravene)

Ja, den kjeftingen er jo et kapittel for seg. Og, så tar du kaka i lumsk utspørringstaktikk.

Jeg antar at du har et par utmerkelser og medaljer innen disse disiplinene...kanskje du ville kunne få en kometkarriere innen politiets avhørsdivisjon...???

• 1 måned senere...

Annonse

jeia1365380317

Ja, du kan le du Magica von tryll!

Her bak busken hvor jeg beginner meg i midlertidig skjul, er det leirete, høyst ukomfortabel, og i tillegg en del klypedyr.

Trekk inn klørene er du snill, slik at normale fredselskere kan bevege seg fritt i nattemørket.

Jeg har hjulpet en venninne til å få dette nicket, senest nå fredag :)

Jeg sjkønner jo nå at det er en som er lite likt som har hatt dette nicket tidligere, men jeg forsikrer om at denne magica er en kjepe flott jente :)

Bare får å klarne opp i missforstelsen :)

Klem fra

Jeg har hjulpet en venninne til å få dette nicket, senest nå fredag :)

Jeg sjkønner jo nå at det er en som er lite likt som har hatt dette nicket tidligere, men jeg forsikrer om at denne magica er en kjepe flott jente :)

Bare får å klarne opp i missforstelsen :)

Klem fra

Magica von Tryll er en fresk figur fra Donald Duck. Hun kan trylle og fly i luften....ikke så veldig forhatt akkurat....med unntak av onkel Skrue da. For han er redd for at hun skal stjele lykke-10-øringen hans.

Jeg tror venninnen din trygt kan glede seg over et så artig nick!

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...