Gå til innhold

Skal bare teste


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Lykke til, Sadisten !

Vi kan jo evt. plassere reklamen i den midterste "rammen"..... :-)

Som nevnt - uten reklame - ingen DOL.

Vennlig hilsen

.......................................................................................................................................................................................................................................

Poenget mitt er ikke å fjerne reklamen, men å få innleggene mer lesbare.

Hvis reklamene hadde vært lagt over innleggene hadde det ikke vært noe problem sett fra min side. Svaksynte og de som er blinde og bruker skjermavleserprogram ville da også hatt lettere for å lese sidene. Dette kunne dere ha gjort uten å endre på forholdet mellom tekst og reklame på sidene.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan da endnu se reklamer,selv om din test fylder hele siden nu.

skal blot *rulle* siden mod højre.

Vh.

.......................................................................................................................................................................................................................................

Men hvem gidder vel å rulle for å se reklame?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ikke sant? :Þ

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jihaaaaaaaaa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jihaaaaaaaaa!!

Akkurat passe (+ litt til for meg, og de som har 1024x768 som oppløsnng)

wiiiiiiiiiiiiiiiii..............osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Jeg kan da endnu se reklamer,selv om din test fylder hele siden nu.

skal blot *rulle* siden mod højre.

Vh.

_______________________________________________________________________________________________________

Er det ikke en eller annen som er god på web design her? Kanskje han kan lage en "skisse" av hvordan DOL kunne ha vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barnslig

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hvis vi bare er mange nok som gjennomfører dette så kommer de til å flytte reklamen. Vi får sette i gang en kampanje.

Herregud så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kan du ikke bare sette den et annet sted da? MÅ dere ha den har på forum?

Så fremt vi skal ha anledning til å tilby gratis informasjon fra fagpersoner her i Forum og dekning for tekniske omkostninger ved driften er det nødvendig med reklame der kostnadene påløper d.v.s. i Forum.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...