Gå til innhold

rifter i skjeden, nå vondt på klitten..Moen,hva kan det være?


ClearBrook

Anbefalte innlegg

Hei! Forrige uke så hadde jeg og typen sex, men jeg var såpass tørr at det var vondt. Fikk så vondt dagen etterpå, var endel rifter som svir når jeg tisser og når det er tørt der nede...dette har jeg hatt endel ganger før..såkalte furer tror jeg det kalles? Men den huden mellom kjønnsleppene må jo være rimelig tynne fordi jeg får disse furene ganske ofte..spesielt etter sex..og etter jeg har tatt på meg selv (som muligens er fordi jeg er litt hardhendt med meg sjøl) De pleier ikke å komme når jeg har mensen ...sikkert fordi jeg verken har sex eller onanere da. Men denne gangen så fikk jeg også vondt på tuppen av klitten...akkurat som når jeg er øm etter å ha hatt en klitoris orgasme så er jeg øm hele tiden der nede nå (nesten en uke nå)...det er ikke særlig behagelig og jeg lurer på om jeg har fått en rift i nærheten der siden det gjør så vondt? Det svir ikke når jeg tisser så noen urinveis infeksjon vil jeg ikke tro det er...og det er ikke vondt lenger oppover klitten, bare rett under tuppen lissom. Hva mener du det kan være? (jeg kan vel ikke ha Herpes?...for det er vel sånn vannblemme greier?)

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mette H Moen, gynekolog

Det er veldig vanskelig å vurdere hva som kan være årsak uten å undersøke deg. Herpes gir små knappenålshode store blemmer. Se etter med et lommespeil. Søk lege for undersøkelse.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...