Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg er en 30 år gammel mann som har et spørsmål ang treg mage.Jeg har siden juni lagt om kostholdet og begynt å mosjonere endel for å gå ned i vekt. Dette har resultert i en nedgang i vekt på ca 10 kilo. Men de siste månedene har jeg merket at fordøyelsen går svært tregt.Jeg kan gå på do en gang hver uke, noenganger går det rundt 1 og en halv uke imellom. Har også noen luftplager, menføler ingen ubehag eller reelle smerter. Jeg føler rett og slett bare ingen trang til å gå på do imellom dette.Jeg trodde at mitt kosthold, som består hovedsaklig av grønnsaker og brød, skulle gjøre fordøyelsen mer regelmessigmen dette har altså ikke skjedd i mitttilfelle.Jeg har stresset noe i jobbsammenhengden siste tida, men dette har jeg ogsågjort før uten at jeg har merket noetil forandringer i fordøyelsen. Jeg sliter forøvrig også litt medhemmoroider.Lurer på om du har noen råd til meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247677-treg-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...