Lucretia Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Noen som kan? fransk, italiensk og gjerne andre språk? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Maternity clothes på engelsk, det er alt jeg veit. 0 Siter
Mañana Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Finnes ikke et ord for mammaklær på italiensk såvidt jeg vet...vil iallefall være langt og kronglete;) 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Finnes ikke et ord for mammaklær på italiensk såvidt jeg vet...vil iallefall være langt og kronglete;) kan du italiensk? Jeg er bare ute etter søkeord for å finne butikker som selger slike klær... Har du noe forslag? 0 Siter
Mañana Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 kan du italiensk? Jeg er bare ute etter søkeord for å finne butikker som selger slike klær... Har du noe forslag? Ja, det kan jeg:) Du kan søke på incinta (gravid), gravidanza (graviditet) vestiti (klær) abiti (klær), maternita' (morskap), madre/mamma (mor), mamme (mammaer), abigliamento (antrekk), un bambino (et barn (gutt), una bambina (et barn (jente), bambini (flere barn), neonato (nyfødt), neonati (nyfødte)a Har funnet ut at mammaklær på nettbutikker på italiensk kalles pre-maman f.eks: http://www.pollinesrl.com/it/sara/home_sara.shtm 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Ja, det kan jeg:) Du kan søke på incinta (gravid), gravidanza (graviditet) vestiti (klær) abiti (klær), maternita' (morskap), madre/mamma (mor), mamme (mammaer), abigliamento (antrekk), un bambino (et barn (gutt), una bambina (et barn (jente), bambini (flere barn), neonato (nyfødt), neonati (nyfødte)a Har funnet ut at mammaklær på nettbutikker på italiensk kalles pre-maman f.eks: http://www.pollinesrl.com/it/sara/home_sara.shtm Tusen takk 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Vêtements femmes enceintes, kanskje (fransk)? 0 Siter
Gjest okkk Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Vêtements femmes enceintes, kanskje (fransk)? eller "vetements de la maternite"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.