Velouria Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Kan man bruke vanlig eddik? Har samme problem, men mangler eplecider-eddik.. Det vet jeg ikke, men det er jo vært et forsøk. 0 Siter
maben1365380896 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1159459640' post='3313840] Det lurer jeg og på. Blir snart gal av de. :S Småfluene formerer seg i blomsterpottene, bare løft opp jordklumpen og se under! Blomster-Finn sier: Stikk tre fyrstikker ned i hver potte, da blir de borte. Om svovelet skal ned eller opp, fikk jeg ikke med meg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 De kommer fra blomsterpottene. Sett noen små skåler med vann tilsatt en god dæsj vcanlig oppvaskmiddel (zalo el. sunlight) mellom blomsterpottene. Småfluene elsker det, stuper nedi og drukner. Det funker faktisk som bare det! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Det vet jeg ikke, men det er jo vært et forsøk. Har prøvd men det funket ikke så bra. Fant 3 døde fluer oppi der, men det er fortsatt en hel koloni som er i live ( Må vel kjøpe ordentlig eplecidereddik, eller hive potteplantene mine ( 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Småfluene formerer seg i blomsterpottene, bare løft opp jordklumpen og se under! Blomster-Finn sier: Stikk tre fyrstikker ned i hver potte, da blir de borte. Om svovelet skal ned eller opp, fikk jeg ikke med meg... Takk for tipset! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Småfluene formerer seg i blomsterpottene, bare løft opp jordklumpen og se under! Blomster-Finn sier: Stikk tre fyrstikker ned i hver potte, da blir de borte. Om svovelet skal ned eller opp, fikk jeg ikke med meg... Takk for tipset! 0 Siter
Gjest svovelet skal NED i jorden Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Småfluene formerer seg i blomsterpottene, bare løft opp jordklumpen og se under! Blomster-Finn sier: Stikk tre fyrstikker ned i hver potte, da blir de borte. Om svovelet skal ned eller opp, fikk jeg ikke med meg... . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.