Gå til innhold

Funker "jobb hjemmefra"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ofte reklamer på nett om å jobbe hjemmenfra hvor en kan tjene 40-50 tusen i mnd. Litt vel utrolig til å være sant.

Det står lite i annonsen hva det dreier seg om da, men om man tar kontakt, så får man vite at dette dreier seg om nettverksmarkedsføring.

Er det noen som har erfaring fra dette? Er det dyrt å investere? Tjener man noe? Er det kun de flinkeste som tjener en del?

Skrevet

Bare de på toppen som tjener penger. Dyre produkter som skal være fantastiske og unike og som du skal prakke på familie og venner. I tillegg skal du prakke på familie og venner dette unike konseptet og disse igjen skal lure sine nærmeste. Nei, fy a meg....

Ikke hørt om noen som har tjent noe på slikt.

Til nød går homeparties med feks Happy design og Tupperware an.. Som konsulent som reiser rundt i andres hjem så utnytter man i det minste ikke sitt eget nettverk.

Skrevet

Hvis du vil miste dine venner, så er det bare å selge dem dyr skit.

Jeg sier til alle mine: ikke prøv å selge meg noe.

Skrevet

Er en del falske venner og. Plutselig blir de så gode venner - for å ha deg som kunde!

Nettopp det tror jeg at jeg har opplevd. Var en gammel klassevenninne, hadde egentlig ikke så god kontakt med henne, men plutselig tok hun kontakt igjen og alt var så svært vet du. Men så begynte hun å mase om å være med på noe nettverksgreier, Natures Own eller noe sånt tror jeg det het, det var jo dyrt og, over 4000 tror jeg at jeg måtte handle for? Og måtte verve så og så mange, og det var viktig at de under meg handla, ellers tjente jeg ikke noe særlig, men jeg skulle tjene litt på alle under meg og de under der igjen.

Jeg var student og hadde dårlig råd da, så hadde ikke råd til å investere.

Etterhvert dabbet kontakten av - når hun skjønte jeg ikke var intr å kjøpe.

Så forsvant hun til en annen by for å studere og jeg hørte ikke mer.

Så kom hun tilbake til byen igjen og jeg fikk på ny kontakt, hun nevnte ingenting om Natures Own, klaga over dårlig råd - hun som hadde skrytt av hvor rik hun kom til å bli. Så jeg tror hun ble snytt ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...