Gjest sirius84 Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 jeg er ei jente på 21 år som nå har fått tetralysal og basiron wash til behandling av kviser. nå ca to uker etter at jeg begynte på tablettene, har jeg fått mye mer uren hud. er dette normalt? og hvor lang tid vil det gå før huden begynner å bedre seg? på forhånd takk for svar:) 0 Siter
UrbanSuper Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hei! Jeg var middels plaget med kviser og fikk tetralysal av hudlege. Det fungerte dårlig på meg, fikk mye mer plager, så måtte avbryte etter vel 10 uker. Men det fungerer visstnok for mange. Du må nok uansett gi det mer tid. Lykke til! 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Dette her helt normalt. Det er veldig vanlig at det blir verre før det blir bedre. Så hold ut! 0 Siter
Gjest sirius84 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hei! Jeg var middels plaget med kviser og fikk tetralysal av hudlege. Det fungerte dårlig på meg, fikk mye mer plager, så måtte avbryte etter vel 10 uker. Men det fungerer visstnok for mange. Du må nok uansett gi det mer tid. Lykke til! ja nå har jeg brukt disse tablettene i 8 uker, og ingen bedring... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.