Gå til innhold

Hva kalles det når mennesker har sex med dyr?


Gjest Ametyster

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig for meg å svare på det der. Jeg liker dyr, men ikke på den måten der.

Jeg liker trær også, men ikke som denne dama:

http://tinyurl.com/g38kx

Folk er ... eh, forskjellige? :)

Hehe - jo jo ....

Bare skjønner det ikke rent fysologiske som skjer under slik merkelig sex jeg da...

Urk er det iallefall!!!

Folk er rare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    7

  • kaffepiken

    4

  • Babette

    4

  • Hatsumomo

    3

Mest aktive i denne tråden

Hehe - jo jo ....

Bare skjønner det ikke rent fysologiske som skjer under slik merkelig sex jeg da...

Urk er det iallefall!!!

Folk er rare....

Jeg har fint lite greie på hundepeniser, men enkelte sier jo at størrelsen ikke har noe å si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ametyster

Vil ikke vite! Hvorfor vil du vite?

*grøss*

Fordi naboen spurte om jeg viste hva disse perverse folkene gjorde på fagspråk. Vi snakket om å være homofil, hetrofil, bifil, nekrofil, men visste ikke hva dyresex heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg tulle?

For hvis du ikke tuller, så er du innmari syyyyk i hue ditt! Det er bare syke forskrudde mennesker som har sex med dyr, barn, lik, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hvis du ikke tuller, så er du innmari syyyyk i hue ditt! Det er bare syke forskrudde mennesker som har sex med dyr, barn, lik, osv.

Barn og lik er jo straffbart! (og interesserer ikke meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barn og lik er jo straffbart! (og interesserer ikke meg)

Men jommen rart om sex med hund eller andre dyr interesserer deg....

Det finnes ikke noe "normalt" i det, og jeg synes absolutt det burde vært straffbart også!

Hadde du tort å si at du hadde likt sex med hunden din om det hadde vært straffbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jommen rart om sex med hund eller andre dyr interesserer deg....

Det finnes ikke noe "normalt" i det, og jeg synes absolutt det burde vært straffbart også!

Hadde du tort å si at du hadde likt sex med hunden din om det hadde vært straffbart?

Lite relevant, det er ikke straffbart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...