Gå til innhold

Likestilling og sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Når menn ute vil spandere en drink på meg, sier jeg som oftest neitakk, føler det forplikter."

Sånn tror jeg veldig mange jenter tenker. Og det tror jeg de fleste gutter vet.

Derfor kan jeg ikke forstå hva som feiler gutter som går bort til ukjente damer og vil spandere drinker på dem. Jeg ville følt jeg forsøkte å kjøpe henne med en drink.

Som jeg sa, ikke nødvendigvis til sengen, men gjerne for å bli sittende der resten av kvelden....

Jeg er single og går jeg først ut har jeg råd til det jeg vil ha å drikke. Og jeg går aldri til sengs med noen etter en kveld. Aldri. Og jeg er ærlig om det. Men menn er menn når de har fått seg en eller to for mye, så plutselig sitter du der med tre drinker foran deg...

Noen tror virkelig at de kan om ikke kjøpe deg, men ihvertfall drikke deg tilsengs.

Det fører til mye latter iallefall... Om jeg drikker de tre drinkene? Nei.

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

34

• hidi

25

• Dorthe

15

• ylvali1365381015

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som jeg sa, ikke nødvendigvis til sengen, men gjerne for å bli sittende der resten av kvelden....

Jeg er single og går jeg først ut har jeg råd til det jeg vil ha å drikke. Og jeg går aldri til sengs med noen etter en kveld. Aldri. Og jeg er ærlig om det. Men menn er menn når de har fått seg en eller to for mye, så plutselig sitter du der med tre drinker foran deg...

Noen tror virkelig at de kan om ikke kjøpe deg, men ihvertfall drikke deg tilsengs.

Det fører til mye latter iallefall... Om jeg drikker de tre drinkene? Nei.

"Noen tror virkelig at de kan om ikke kjøpe deg, men ihvertfall drikke deg tilsengs."

Nettopp.

Og dere jenter er ikke så dumme som mange gutter åpenbart tror etter en øl eller ti, og de tankene der, og det er sånn jeg også tenker om gutter som på død og liv løper rundt og spanderer drinker på det de ser av kvinnfolk, er jo egentlig noe de færreste menn vil ha på seg.

Så jeg fatter ikke hva de driver med.

Å ta meg seg drikke til en jente man sitter og snakker med er en ting, og det gjør også jeg - dog uten baktanker, men på meg virker det desperat når åpningsreplikken er: Kan jeg få lov til å spandere en drink på deg?

Skrevet

"Noen tror virkelig at de kan om ikke kjøpe deg, men ihvertfall drikke deg tilsengs."

Nettopp.

Og dere jenter er ikke så dumme som mange gutter åpenbart tror etter en øl eller ti, og de tankene der, og det er sånn jeg også tenker om gutter som på død og liv løper rundt og spanderer drinker på det de ser av kvinnfolk, er jo egentlig noe de færreste menn vil ha på seg.

Å ta meg seg drikke til en jente man sitter og snakker med er en ting, og det gjør også jeg - dog uten baktanker, men på meg virker det desperat når åpningsreplikken er: Kan jeg få lov til å spandere en drink på deg?

Hva hadde du svart hvis du var jente da da? Og du skjønte fyren var desp?

Hadde du sagt ja takk og tenkt at fyren var en dust og kunne ha det så godt eller hadde du takket pent nei takk av rent høflighet ;o)

Skrevet

Nettopp.

Flere jenter enn du tror utnytter dette til gutta er tomme for penger. Da forsvinner dama til neste mann som har mer penger.

Jeg er ikke så mye ute, men i sommer var jeg ute noen ganger, og du vil nesten ikke tro hvor mange som spanderte i hytt og vær. Mange blir tøffe og spanderer på jenter som ler av dem i smug. jeg ble helt kvalm.

Skrevet

Hva hadde du svart hvis du var jente da da? Og du skjønte fyren var desp?

Hadde du sagt ja takk og tenkt at fyren var en dust og kunne ha det så godt eller hadde du takket pent nei takk av rent høflighet ;o)

Selvfølgelig. Hvis det kom en tulling bort til meg og spurte om jeg ville ha en drink, hadde jeg utnytta det maksimalt - selv om vi begge var menn. :)

Skrevet

Flere jenter enn du tror utnytter dette til gutta er tomme for penger. Da forsvinner dama til neste mann som har mer penger.

Jeg er ikke så mye ute, men i sommer var jeg ute noen ganger, og du vil nesten ikke tro hvor mange som spanderte i hytt og vær. Mange blir tøffe og spanderer på jenter som ler av dem i smug. jeg ble helt kvalm.

Jeg vet om flere jenter som i perioder har utnytta det der maks. Så ille har det vært at de bevisst har dratt på byen selv om de ikke har hatt penger. De vet de får nok drikke uansett.

Jeg hadde nok følt meg billig hvis jeg var dem, men jeg ser ikke noe galt i å utnytte disse tullingene som tror de er kongen av byen. :)

Skrevet

Selvfølgelig. Hvis det kom en tulling bort til meg og spurte om jeg ville ha en drink, hadde jeg utnytta det maksimalt - selv om vi begge var menn. :)

Nemlig ;o)

Men jeg sier altså neitakk når den mest alkoholiserte fyren kommer bort til meg, titter ned på stolen min og deretter spør om jeg vil ha en drink og et knull og tror at jeg skal være takknemlig. Der går grensa :o)

Skrevet

Nemlig ;o)

Men jeg sier altså neitakk når den mest alkoholiserte fyren kommer bort til meg, titter ned på stolen min og deretter spør om jeg vil ha en drink og et knull og tror at jeg skal være takknemlig. Der går grensa :o)

Vel, hvis de ymter frampå om knullet i første setning er i hvert fall alkisene mer ærlige enn den vanlige mannen på byen. :)

Skrevet

Jeg vet om flere jenter som i perioder har utnytta det der maks. Så ille har det vært at de bevisst har dratt på byen selv om de ikke har hatt penger. De vet de får nok drikke uansett.

Jeg hadde nok følt meg billig hvis jeg var dem, men jeg ser ikke noe galt i å utnytte disse tullingene som tror de er kongen av byen. :)

Hvis folk tror de kongen på byen, så utnytter jeg dem ihvertfall ikke, synes bare synd på dem. Og i tillegg jeg har ren samvittighet dagen derpå.

Når det gjelder menn og hva de eventuellt ender opp med for pengene. er en helt annen sak.

Skrevet

Vel, hvis de ymter frampå om knullet i første setning er i hvert fall alkisene mer ærlige enn den vanlige mannen på byen. :)

Det er ikke så uvanlig her i hvert fall. Men nå er det lenge siden jeg har vært i sentrum og det er en stund siden jeg har gått ut uten å ha med meg et hankjønn. Det kan liksom bli litt for mye når folk får for mye innabords.

Skrevet

Hvis folk tror de kongen på byen, så utnytter jeg dem ihvertfall ikke, synes bare synd på dem. Og i tillegg jeg har ren samvittighet dagen derpå.

Når det gjelder menn og hva de eventuellt ender opp med for pengene. er en helt annen sak.

Jeg er så fæl at jeg utnytter dem. Bare fordi jeg er full av f.

Liker jeg folk, gjør jeg det ikke hvis ikke det er spandering på vennskapelig basis.

Skrevet

Jeg er selvsagt enig med deg. Jeg har alltid tatt min del av regninga, selv om jeg er jente. Noe annet kunne aldri falt meg inn.

Skrevet

Det er ikke så uvanlig her i hvert fall. Men nå er det lenge siden jeg har vært i sentrum og det er en stund siden jeg har gått ut uten å ha med meg et hankjønn. Det kan liksom bli litt for mye når folk får for mye innabords.

Det er derfor jeg alt for sjelden drar til Oslo. Det er rett og slett for mange kvinner som tilbyr meg både øl og puling. :)

Stort problem det der. :)

Skrevet

Jeg er så fæl at jeg utnytter dem. Bare fordi jeg er full av f.

Liker jeg folk, gjør jeg det ikke hvis ikke det er spandering på vennskapelig basis.

Dorthe, visste ikke at du var så vemmelig...... Usj. Æsj.

Jeg gjør det ikke, er bare for snill tror jeg. Kan ikke utnytte folk, men så kan ingen utnytte meg heller....

Du gjør ditt, jeg gjør mitt.

Søren, så vanskelig det er å mislike deg da....

Du skriver altfor mye godt på disse sidene, så hvis du bare svarte ekkelt....var det lett.

Dine valg reflektere ikke mine valg ergo jeg kan fortsatt like deg masse. Det hadde du ikke ventet!?

Skrevet

Det er derfor jeg alt for sjelden drar til Oslo. Det er rett og slett for mange kvinner som tilbyr meg både øl og puling. :)

Stort problem det der. :)

Tror JEG trenger briller...

En mann og ikke en hvilken som helst mann her på DOL, takker nei til SEX....

Kan noen kjøpe meg rimelige lesebriller ganske fort......

Skrevet

Med mindre fyren er fullstendig blottet for alt som heter antenner, vil jeg tro du i en sånn situasjon kan tolke det til at mannen overhodet ikke vil se deg igjen, og bevisst nedverdiger seg på det groveste for at du skal miste alt som heter lyst på et videre bekjentskap. :)

Sier du her! Din hykler.....

Skrevet

Tror JEG trenger briller...

En mann og ikke en hvilken som helst mann her på DOL, takker nei til SEX....

Kan noen kjøpe meg rimelige lesebriller ganske fort......

Jeg trenger sannsynligvis ikke skrive det, men det der var kun sant i en surrealistisk drømmeverden. :)

Skrevet

Sier du her! Din hykler.....

Det er mulig klokka begynner å dra seg til, men - hæ?

Skrevet

Jeg trenger sannsynligvis ikke skrive det, men det der var kun sant i en surrealistisk drømmeverden. :)

Hva da?

Etter at du har skjemt meg ut for alle som svarer, fordi de tror JEG forlanger......

Du skylder meg mye!

Skrevet

Hva da?

Etter at du har skjemt meg ut for alle som svarer, fordi de tror JEG forlanger......

Du skylder meg mye!

Ok. Vil en tur til Roma gjøre opp?

(Med liten skrift står det muligens noe om retur av penga når vi er vel tilbake på Gardermoen, men det ser du ikke).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...