Gå til innhold

Likestilling og sånn

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden, er jeg glad for å at jeg ikke dater lenger. Blir helt svett av alle disse uskrevne reglene. :P

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

34

• hidi

25

• Dorthe

15

• ylvali1365381015

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest camaro ZZ
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden, er jeg glad for å at jeg ikke dater lenger. Blir helt svett av alle disse uskrevne reglene. :P

Hvor blir du svett?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvor blir du svett?

Æ bli svertt i parnna!

Skrevet

Og hvordan var det i "little Norway", dvs. Platanias, min pike?

Platanias var jo blitt veldig turistifisert siden jeg var der for 18 år siden. Men vi koste oss....stranden var topp (og jeg må innrømme at en strandseng var betraktlig mye mer behaglig å ligge på enn det strågreiene jeg lå på sist), været var bra, maten var deilig og menneskene hyggelig:-)

Vi hadde med andre ord en flott, men alt for kort uke, i Little Norway:)

Skrevet

Du sa det jeg satt og tenkte på :)

Godt jeg ikke er helt på jordet ;-)

Gjest camaro ZZ
Skrevet

Æ bli svertt i parnna!

Skjønte jo at det var noe. Hvordan blir mann svert?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skjønte jo at det var noe. Hvordan blir mann svert?

En mann blir svett av så mangt.

Skrevet

Men tenk på de stakkars mannfolka som går rundt og heter Harry. Det må være hakket verre enn å ha lyst hår. :)

Tror blondiner slår det meste når det gjelder negativ omtale....

Skrevet

Jeg har samme erfaring. Og det er interessant, for jeg tror ulike erfaringer på dette området også avspeiler ulikheter i miljø og type menn.

Sagt med andre ord: Jeg tror verken du eller jeg noensinne ville gå ut med en mann som ikke tar likestilling som en selvfølge.

Det tror jeg du har helt rett i. Det er nok en spesiell type menn som insisterer på å betale alltid, for å imponere dama eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...