Gjest Princess Peach Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Etter å ha lest denne tråden, er jeg glad for å at jeg ikke dater lenger. Blir helt svett av alle disse uskrevne reglene. 0 Siter
Gjest camaro ZZ Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Etter å ha lest denne tråden, er jeg glad for å at jeg ikke dater lenger. Blir helt svett av alle disse uskrevne reglene. Hvor blir du svett? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hvor blir du svett? Æ bli svertt i parnna! 0 Siter
MsSophie Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Og hvordan var det i "little Norway", dvs. Platanias, min pike? Platanias var jo blitt veldig turistifisert siden jeg var der for 18 år siden. Men vi koste oss....stranden var topp (og jeg må innrømme at en strandseng var betraktlig mye mer behaglig å ligge på enn det strågreiene jeg lå på sist), været var bra, maten var deilig og menneskene hyggelig:-) Vi hadde med andre ord en flott, men alt for kort uke, i Little Norway:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Du sa det jeg satt og tenkte på Godt jeg ikke er helt på jordet ;-) 0 Siter
Gjest camaro ZZ Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Æ bli svertt i parnna! Skjønte jo at det var noe. Hvordan blir mann svert? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Skjønte jo at det var noe. Hvordan blir mann svert? En mann blir svett av så mangt. 0 Siter
hidi Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Men tenk på de stakkars mannfolka som går rundt og heter Harry. Det må være hakket verre enn å ha lyst hår. Tror blondiner slår det meste når det gjelder negativ omtale.... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har samme erfaring. Og det er interessant, for jeg tror ulike erfaringer på dette området også avspeiler ulikheter i miljø og type menn. Sagt med andre ord: Jeg tror verken du eller jeg noensinne ville gå ut med en mann som ikke tar likestilling som en selvfølge. Det tror jeg du har helt rett i. Det er nok en spesiell type menn som insisterer på å betale alltid, for å imponere dama eller noe sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.