Gå til innhold

SDD - Maiden i Øvre Vollgt.

Anbefalte innlegg

Var innom der i går, og så ut som et sted som kunne passe deg.

En av folka bak gamle So What som har startet nytt sted, med fokus på alt. rock og metal.

Ikke noe sted for lange samtaler, men grei bule å drikke øl i med diverse litt hardere type rock i bakgrunnen, med spennvidde fra Clash til Red Harvest.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247853-sdd-maiden-i-%C3%B8vre-vollgt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er et fint sted! Da jeg var der sist var det relativt lite folk også. Og det synes jeg er bra. Liker å finne meg en sitteplass når jeg er ute :)

Tar gjerne turen igjen, men kommer meg nesten aldri dit for sambo finner som regel alltid veien ned trappene til Rock In...

Ja det er et fint sted! Da jeg var der sist var det relativt lite folk også. Og det synes jeg er bra. Liker å finne meg en sitteplass når jeg er ute :)

Tar gjerne turen igjen, men kommer meg nesten aldri dit for sambo finner som regel alltid veien ned trappene til Rock In...

Må man være ute -sammen- hele tiden da?

Kan jo bare si til sambo at "jeg stikker på Maiden, kommer du dit etterpå?" elns?

Men ja, relativt lite folk. Ikke så rart, 10 uker er lite tid å etablere et sted på.

At svært mange forbinder lokaliteten med helt andre ting hjelper heller ikke (stedet har de par siste tiårene elns vært utsted for lesber).

Men de har en plan, de har et konsept - og ser ut til ha godt kontaktnettverk i forhold til å finne band som kan spille der.

Så det ser spennende ut; og kan nok hende jeg dropper innom der igjen. Ihvertfall på Subtacto-kveldene de skal ha.

Kan jo bare si til sambo at "jeg stikker på Maiden, kommer du dit etterpå?" elns?

Men ja, relativt lite folk. Ikke så rart, 10 uker er lite tid å etablere et sted på.

At svært mange forbinder lokaliteten med helt andre ting hjelper heller ikke (stedet har de par siste tiårene elns vært utsted for lesber).

Men de har en plan, de har et konsept - og ser ut til ha godt kontaktnettverk i forhold til å finne band som kan spille der.

Så det ser spennende ut; og kan nok hende jeg dropper innom der igjen. Ihvertfall på Subtacto-kveldene de skal ha.

Nei vi må ikke være sammen hele tiden, bare at da ender jeg opp alene. Vi er som regel ute med hans venner når vi er ute sånn bare for å gå ut (uten at det er noe arrangement), eller så er vi ikke sammen med noen andre i det hele tatt (dog vi treffer alltid mange kjente på rock in) Mine venner treffer vi helst på John Dee når det er bodylove, shadowlove eller gotham nights, eller på Posto når det er Kjettersk Kjeller... Har dessuten ikke så mange venner igjen i hovedstaden, de flytter bort. (hehe ikke meningen å virke selvmedlidende, bare et forsøk på å forklare)

Nei vi må ikke være sammen hele tiden, bare at da ender jeg opp alene. Vi er som regel ute med hans venner når vi er ute sånn bare for å gå ut (uten at det er noe arrangement), eller så er vi ikke sammen med noen andre i det hele tatt (dog vi treffer alltid mange kjente på rock in) Mine venner treffer vi helst på John Dee når det er bodylove, shadowlove eller gotham nights, eller på Posto når det er Kjettersk Kjeller... Har dessuten ikke så mange venner igjen i hovedstaden, de flytter bort. (hehe ikke meningen å virke selvmedlidende, bare et forsøk på å forklare)

På tide å skaffe seg noen egne venner igjen da kanskje...?

De fleste jenter jeg kjenner til setter ihvertfall pris på å ha sine egne sosiale nettverk; hvor de kan diskutere en del saker man ikke diskuterer med felles venner ;-)

Annonse

På tide å skaffe seg noen egne venner igjen da kanskje...?

De fleste jenter jeg kjenner til setter ihvertfall pris på å ha sine egne sosiale nettverk; hvor de kan diskutere en del saker man ikke diskuterer med felles venner ;-)

Jeg har sosial angst så det er ikke så lett. Blir stadig introdusert for nye folk, venner av venner. Men jeg tør ikke være den som begynner å ta initiativ til å bli bedre kjent.

Men jeg trives godt med de vennene jeg har :)

Med fare for å være trådkupper, er det bakgård med servering der?

Jeg skal sende noen røykende venner på en kul place i byen i helgen nemlig.

De har dessverre ikke fått servering i bakgården ennå; de regnet med at kommunen ble ferdige med papirmølla mht. å få det sånn oktober/novemberaktig.

Under gårsdagens konsert var det en del som tok med seg ølen ut når de røyka - uten at det ble slått ned på.

Men om det tillates til vanlig er jeg usikker på.

Åja, da vet jeg hvor det er. Det er den tidligere lesbebula like overfor trappa ned i retning Rådhuset?

Tidligere var Potta der ja ;-)

Simpicado het det vel den siste tiden - eller noe lignende som det ihvertfall.

Ja, det siste navnet det stemmer. Var innom der med noen bifile venninner sent i fjor vinter.

Hvordan er ølprisene der? På den kanten av byen bør det vel være muligheter for rimelig øl? :)

Annonse

Ja, det siste navnet det stemmer. Var innom der med noen bifile venninner sent i fjor vinter.

Hvordan er ølprisene der? På den kanten av byen bør det vel være muligheter for rimelig øl? :)

Om jeg husker rett, tror jeg det var 39,- før 22.00, samt 39,- hele kvelden for medlemmer.

Og at livstids medlemskap kostet en blå lapp.

Men høres 39,- veldig billig ut, er det gode muligheter for at jeg husker feil - kjøpte ikke øl i går nemlig...

Det jeg derimot er sikker på, er at en flaske cola kostet 36,-.

Om jeg husker rett, tror jeg det var 39,- før 22.00, samt 39,- hele kvelden for medlemmer.

Og at livstids medlemskap kostet en blå lapp.

Men høres 39,- veldig billig ut, er det gode muligheter for at jeg husker feil - kjøpte ikke øl i går nemlig...

Det jeg derimot er sikker på, er at en flaske cola kostet 36,-.

39,- høres egentlig ut som en helt kurant pris før klokka 10.

Så lenge halvliteren holder seg under femtilappen er jeg fornøyd.

Blir så jævla mye mynter i lommeboka når den hele tiden skal koste 51 kroner.

Og enda verre: Stort sett er det 0,4 som koster 51 kroner.

Nei, takke meg til skikkelige halvlitere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...