GoodTimes Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Ah, this made my day. *langt pust ut* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Den var søt den da! :-) 0 Siter
Gjest Jansonma Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Elsker tapas og lager det titt og ofte da med denne menyen: 1 Liten brødskive med leverpostei pyntet med agurk 2 litt makaroni m kjøttdeig i en liten skål 3 Hardkokt (halvt) med kaviar og persille 4 En kyllinving, et par striper pommes frites og liten klase ketchup i en liten skål 4 Oppskåret agurk med majones Variasjonene er uendelige 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Så koselig! Jeg tenkte i starten av filmen at det var så trist at ingen ville ta i mot en gratis klem. Men så kom de jo i flokk og følge. Hadde jeg møtt han, så hadde jeg klemt i vei :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Så koselig! Jeg tenkte i starten av filmen at det var så trist at ingen ville ta i mot en gratis klem. Men så kom de jo i flokk og følge. Hadde jeg møtt han, så hadde jeg klemt i vei :-) Tror jeg ikke noe på. Du hadde trodd fyren var lommetyv eller gal, og gått omveier. Sånn er det med den saken! 0 Siter
hidi Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Det er uten tvil det beste jeg har sett!!! Kan ikke slutte å smile. For et herlig tiltak... er så imponert at ord rekker ikke en plass. Har ikke lest de andre innleggene enda, men skal gjøre det nå. Tusen takk kjære en mann! 0 Siter
en mann Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Så koselig! Jeg tenkte i starten av filmen at det var så trist at ingen ville ta i mot en gratis klem. Men så kom de jo i flokk og følge. Hadde jeg møtt han, så hadde jeg klemt i vei :-) Tenkte det samme som deg om begynnelsen. Men så ble jo resten kjekt da ! :-) 0 Siter
en mann Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Den var søt den da! :-) Ja :-) *varm klem til deg, Laguna* hehehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.