leuat Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hei der. For 26 dager siden ble jeg dårlig, og har slitt med følgende symptomer: Jeg er kvalm, er ekstremt svimmel (ull i hodet) og ukonsentrert, sliter med å sove. I tillegg har jeg fått veldig høy puls - mellom 70 og 100 i hvilepuls, rundt 110-120 i puls bare jeg reiser meg opp og går litt og 130-150 i puls hvis jeg går vanlig-raskt ute (kjøpte pulsmåler). Jeg har vært hos lege og fått konstatert at "alt" ser normalt ut med blodet mitt, jeg har normalt stoffskifte og EKG viser normalt hjerte, men med sinustachycardi (120 i hvilepuls da). Ble sendt til ullevål sykehus, men de "hadde ikke tid" og tok bare en ny ekg-test og konstaterte at den så fin ut og sendte meg ut. Jeg er lettere frustrert nå, for det går utover studiene mine ettersom jeg ikke klarer konsentrere meg/arbeide. Virker ikke som noen leger kan hjelpe, får ikke fornuftige svar straks blodprøven viser "normale" verdier (hva nå enn det er). Fra før har jeg alltid trent mye, har hatt normal puls, veier 77kg, 27 mann år og bruker ikke noen medisiner, og er ikke stresset. Noen ideer? blir helt sprø hvis jeg må leve slik.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.