ShitDiddelyDo Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 http://tinyurl.com/jzqlr De har allerede solgt billetter for 14 millioner kroner. Jeg har billetter og gleder meg til lørdag om 3 uker. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Du har noe å glede deg til. Var på en av prøveforestillingene. Jeg lo masse og koste meg. Det var som en laaaaaaaang herlig episode av Åpen post+Ut i vår hage. Hvis ikke de har forandret for mye på programmet, kan du gå i tre laaaange uker og glede rompa av deg! 0 Siter
Osiris Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Du får sikkert en uforglemmelig kveld! 0 Siter
Alis Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Var der i går. Det var bare sånn passe synes vi. Et par nr. som var morsomme eller var det mer sånn småhumring. Noen av innslagene til Espen Ecbo hadde vi hørt før også. Og så varte det bare 1 time og 15 min. Synes det er blodpris med tanke på at vi betalte kr. 425,- Det var ikke pause en gang. Men god fornøyelse. Håper du synes det er ok. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Var der i går. Det var bare sånn passe synes vi. Et par nr. som var morsomme eller var det mer sånn småhumring. Noen av innslagene til Espen Ecbo hadde vi hørt før også. Og så varte det bare 1 time og 15 min. Synes det er blodpris med tanke på at vi betalte kr. 425,- Det var ikke pause en gang. Men god fornøyelse. Håper du synes det er ok. Blir nok bedre etter hvert som tiden går. Aldri lurt å se den slags show på premieren. De kommer jo til å bytte ut innslag som ikke funker. Men enig i at det er rådyrt. Det koster faktisk like mye som en typisk konsert med et kjent band i Spektrum. 0 Siter
Alis Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Blir nok bedre etter hvert som tiden går. Aldri lurt å se den slags show på premieren. De kommer jo til å bytte ut innslag som ikke funker. Men enig i at det er rådyrt. Det koster faktisk like mye som en typisk konsert med et kjent band i Spektrum. Ja, sannsynligvis blir det bedre etter hvert. De har jo potensiale, de gutta der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.