Gå til innhold

Team Eckbo

Anbefalte innlegg

Gjest Debra irl
Skrevet

Du har noe å glede deg til. Var på en av prøveforestillingene. Jeg lo masse og koste meg. Det var som en laaaaaaaang herlig episode av Åpen post+Ut i vår hage.

Hvis ikke de har forandret for mye på programmet, kan du gå i tre laaaange uker og glede rompa av deg!

Skrevet

Var der i går. Det var bare sånn passe synes vi. Et par nr. som var morsomme eller var det mer sånn småhumring. Noen av innslagene til Espen Ecbo hadde vi hørt før også. Og så varte det bare 1 time og 15 min. Synes det er blodpris med tanke på at vi betalte kr. 425,- Det var ikke pause en gang.

Men god fornøyelse. Håper du synes det er ok.

Skrevet

Var der i går. Det var bare sånn passe synes vi. Et par nr. som var morsomme eller var det mer sånn småhumring. Noen av innslagene til Espen Ecbo hadde vi hørt før også. Og så varte det bare 1 time og 15 min. Synes det er blodpris med tanke på at vi betalte kr. 425,- Det var ikke pause en gang.

Men god fornøyelse. Håper du synes det er ok.

Blir nok bedre etter hvert som tiden går. Aldri lurt å se den slags show på premieren. De kommer jo til å bytte ut innslag som ikke funker.

Men enig i at det er rådyrt.

Det koster faktisk like mye som en typisk konsert med et kjent band i Spektrum.

Skrevet

Blir nok bedre etter hvert som tiden går. Aldri lurt å se den slags show på premieren. De kommer jo til å bytte ut innslag som ikke funker.

Men enig i at det er rådyrt.

Det koster faktisk like mye som en typisk konsert med et kjent band i Spektrum.

Ja, sannsynligvis blir det bedre etter hvert. De har jo potensiale, de gutta der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...