Gå til innhold

fakta om kebabkjøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj - dette er jo sannelig rene slankekuren...

Ikke dumt! Skal jo tross alt ned noen kilo...

Har du flere luggubre detaljer?

*kvalm*

Skrevet

Gla´ jeg ikke spiser kebab nå;) Jeg har spist det en gang i Norge bare, for mange år siden. Det at det henger på den stanga i "år og dag", mens fluene surrer rundt, har alltid bydd meg imot. Rart ikke flere blir alvorlig syke av det, spør du meg.

Men da jeg var i Tyrkia, kaltes så og si alt grillet kjøtt for kebab. Hele, grillede kjøttstykker, kjøttboller...you name it. Kebab alt ihop.

Skrevet

Det kan selvsagt også ha noe med all alkoholen de fleste heller i seg før de spiser kebab :P

har spist kebab mange ganger edru, og man blir dårlig i magen ved at man får mageknip og må drite, ikke oppkast som ved typisk alkohol :P

Skrevet

Lenge siden jeg fikk avsmak for Kebab.

Har du tenkt på at de fleste Kebab-shappene i byen er buer hvor det verken finnes dass eller håndvask?

Usjarmerende mat jeg ikke engang dytter i meg i fylla lenger.

Godt poeng. Kebab kan kun spises som restaurantrett - på en seriøs restaurant, vel og merke. Da kan det til og med være spiselig også, faktisk.

"........................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Godt poeng. Kebab kan kun spises som restaurantrett - på en seriøs restaurant, vel og merke. Da kan det til og med være spiselig også, faktisk.

Får du kebabkjøtt på skikkelige restauranter?

Jeg husker forresten en grei Kebab på Sara Cafe. Islender Kebab, eller noe sånt. Den kom på tallerken, så ikke ut som kebab og smakte ikke kebab. Det var med andre ord en god kebab.

Gjest tenåringsjenta
Skrevet

Jeg husker forresten en grei Kebab på Sara Cafe. Islender Kebab, eller noe sånt. Den kom på tallerken, så ikke ut som kebab og smakte ikke kebab. Det var med andre ord en god kebab.

Tror du det var en sånn hal-hal-greie?:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror du det var en sånn hal-hal-greie?:)

Hva er hal-hal?

Skrevet

Jepp - iskender kebab er et eksempel på en kebab i form av en ordentlig rett :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp - iskender kebab er et eksempel på en kebab i form av en ordentlig rett :-)

Iskender var det jeg. En god stund trodde jeg den het Islamsk Kebab. Ser aldri ut til å få taket på det navnet der. :)

Gjest tenåringsjenta
Skrevet

Hva er hal-hal?

Kanskje det heter halal-kjøtt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...