Gå til innhold

Erfaringer med å bestille spill på steampowered.com

Gjest Ei som ikke er  helt trygg på nettet ennå :)

Anbefalte innlegg

Gjest Ei som ikke er  helt trygg på nettet ennå :)
Skrevet

Hei..

Har en sønn som vil laste ned "the ship" fra ovennevnte side. Men er personlig fortsatt ikke så veldig glad i å legge igjen kredittkortopplysninger rundt omkring på nettet..

Er det noen som har erfaring fra dette nettstedet, og som kan fortelle meg om det er trygt å handle her.. Spillet kostet ca 20 dollar, så det var jo ikke all verden. Men er nå fortsatt litt engstelig for at plutselig er det forsvunnet mer ut av kontoen enn dette...

Noen som har handlet der som enten kan berolige meg eller fraråde meg å gjøre det??

Skrevet

På store seriøse internettsider kan du trygt legge inn konto opplysninger, etc. Hva som er store og seriøse internettsider er jo et annet spørsmål. Personlig kjenner jeg litt til steampowered.com (har spilt CS en del) og vil karakterisere den som stor og seriøs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...