Gå til innhold

Mer mannfolk, takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er flest kvinner på dol, er en sannhet. Men finnes det et _seriøst_ nettsted der det finnes flest menn, som er like koselig som dol?

Skrevet

Tror du det går an å få til uten alle damene. Det tror ikke jeg :o)

Skrevet

Tror du det går an å få til uten alle damene. Det tror ikke jeg :o)

Åsså så interessante debatter om bleier og barneoppdragelse klarer neppe mannfolk å få til.

Skrevet

Åsså så interessante debatter om bleier og barneoppdragelse klarer neppe mannfolk å få til.

Joda, det burde dere klare o)

Skrevet

Joda, det burde dere klare o)

Når det skal byttes bleier og oppdras, da leverer jeg dem tilbake til eier med takk for lånet.

Skrevet

Når det skal byttes bleier og oppdras, da leverer jeg dem tilbake til eier med takk for lånet.

Det gjør helst jeg og det da :o)

Jeg er ferdig med slikt nå, har bytta bleier i mange år så nå er det slutt.

Skrevet

Det gjør helst jeg og det da :o)

Jeg er ferdig med slikt nå, har bytta bleier i mange år så nå er det slutt.

Det var jo synd, men det er sikkert noen som trenger hjep til bleiskift hvis du savner det?

Skrevet

Det var jo synd, men det er sikkert noen som trenger hjep til bleiskift hvis du savner det?

Jeg savner det ikke nei

Men blir jeg bestemor så får jeg vel trå til. Slenger ungen over armen i dusjen jeg og vasker i vei ;o)

Skrevet

Jeg savner det ikke nei

Men blir jeg bestemor så får jeg vel trå til. Slenger ungen over armen i dusjen jeg og vasker i vei ;o)

ja, for alle vet at bestemødre har glemt "alt" om spebarnsstell....

Min søster skal bli bestemor og hun er (41) og jeg sa ril henne her om dagen at vi parkerer hos datteren .når denne er hjemme fra sykehuset. Så sitter vi der og sier, at sånn gjorde ikke vi, næmen gjør du sånn du etc.

Den høygravide satt med klinkuleøyne....

Skrevet

ja, for alle vet at bestemødre har glemt "alt" om spebarnsstell....

Min søster skal bli bestemor og hun er (41) og jeg sa ril henne her om dagen at vi parkerer hos datteren .når denne er hjemme fra sykehuset. Så sitter vi der og sier, at sånn gjorde ikke vi, næmen gjør du sånn du etc.

Den høygravide satt med klinkuleøyne....

Dattera mi sa at hvis hun ble gravid skulle hun være så hyggelig med farmor fordi farmor alltid kommer til kort. Og da jeg spurte hva med meg så sa hun: Jammen du er jo mamma så deg er det ikke så farlig med.

Så det var det liksom ;o) Ser ut til at jeg slipper bleieskiftet :o)

Skrevet

Du finner diverse sportsfora, men jeg vet ikke hvor hyggelig det er. Vi krangler om alt.

Ellers har du naturligvis www.antipsykopat.org

Jeg antar det er mest menn der. Skikkelig go'gutter er de.

Skrevet

Dattera mi sa at hvis hun ble gravid skulle hun være så hyggelig med farmor fordi farmor alltid kommer til kort. Og da jeg spurte hva med meg så sa hun: Jammen du er jo mamma så deg er det ikke så farlig med.

Så det var det liksom ;o) Ser ut til at jeg slipper bleieskiftet :o)

Tror du ja....Din datter er nok mer utspekulert enn som så. Burde du vite som har oppdratt jenta!

At du er bare mamma, betyr jo at det er deg hun kommer til i en konstant strøm av problemer, hjelp, barnepass, når hun er syk etc, etc,

Ha, ha og du trodde du gikk fri....

Skrevet

Du finner diverse sportsfora, men jeg vet ikke hvor hyggelig det er. Vi krangler om alt.

Ellers har du naturligvis www.antipsykopat.org

Jeg antar det er mest menn der. Skikkelig go'gutter er de.

De derre antipsykopatkarene hørtes ut som snuskelusker. Tror jeg må teste ut det nettstedet.

Skrevet

Tror du ja....Din datter er nok mer utspekulert enn som så. Burde du vite som har oppdratt jenta!

At du er bare mamma, betyr jo at det er deg hun kommer til i en konstant strøm av problemer, hjelp, barnepass, når hun er syk etc, etc,

Ha, ha og du trodde du gikk fri....

Jeg har ikke så mye i mot det heller bare det blir på mine vilkår, dvs at jeg føler meg i stand til det.

Skrevet

Jeg har ikke så mye i mot det heller bare det blir på mine vilkår, dvs at jeg føler meg i stand til det.

Det tror jeg din datter vet allrede...

Jeg husker hvor viktig min mor var etter første barnet. Ikke fordi jeg trengte hjelp eller barnepass, men fordi hun var så stolt. Vi gikk ut og handlet sammen etc. Eller bare snakket om hhvor perfekt han var og snill han var ol.

Skrevet

Det tror jeg din datter vet allrede...

Jeg husker hvor viktig min mor var etter første barnet. Ikke fordi jeg trengte hjelp eller barnepass, men fordi hun var så stolt. Vi gikk ut og handlet sammen etc. Eller bare snakket om hhvor perfekt han var og snill han var ol.

Jeg tror jeg kommer til å bli dritstolt. Og så er jeg så myk for slike små babyer, de er så deilige og så blir den jo nesten min da.

Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å bli dritstolt. Og så er jeg så myk for slike små babyer, de er så deilige og så blir den jo nesten min da.

Sånn tenker jeg og. Er ikke det litt farlig da...

Men jeg har to sønner som er eldst og må nok vente til min datter (13) blir 40....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...