Gå til innhold

Mer mannfolk, takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn tenker jeg og. Er ikke det litt farlig da...

Men jeg har to sønner som er eldst og må nok vente til min datter (13) blir 40....

Dattera mi er i midten hun og er 21 og jeg må vente til hun blir 30 sier hun. Men jeg får lov å synes at den er nesten min da.

Men tror ikke det blir det samme hos eldstemann. Jeg synes nok den er like mye min men han vil nok ha babyen for seg sjøl. Egoisten ;o)

Skrevet

Dattera mi er i midten hun og er 21 og jeg må vente til hun blir 30 sier hun. Men jeg får lov å synes at den er nesten min da.

Men tror ikke det blir det samme hos eldstemann. Jeg synes nok den er like mye min men han vil nok ha babyen for seg sjøl. Egoisten ;o)

Ja, barn kan være noen beist...

Jeg og min datter satt og så på unge foreldre her om dagen. Hun fikk SÅ lyst på barn. Trøste og hjelpe meg! Men da fikk jeg høre hvor ofte hun tenkte at de skulle komme hit og det var skremmende nyheter.

Til slutt sa jeg sarkastisk - hvorfor ikke like godt bare bo her? Hun tenkte. Ok, svarte hun til sin mors forskrekkelse....

Håper inderlig at hun modnes med alderen....

Skrevet

Ja, barn kan være noen beist...

Jeg og min datter satt og så på unge foreldre her om dagen. Hun fikk SÅ lyst på barn. Trøste og hjelpe meg! Men da fikk jeg høre hvor ofte hun tenkte at de skulle komme hit og det var skremmende nyheter.

Til slutt sa jeg sarkastisk - hvorfor ikke like godt bare bo her? Hun tenkte. Ok, svarte hun til sin mors forskrekkelse....

Håper inderlig at hun modnes med alderen....

Jeg ler meg ihjel :o)

Jeg tar igjen innimellom jeg. Forteller henne at hun har lovet meg at når hun blir "rik" så skal jeg bo med henne og mannen og bare ha det godt. Det sa hun da hun var 14 :o)

Skrevet

Jeg ler meg ihjel :o)

Jeg tar igjen innimellom jeg. Forteller henne at hun har lovet meg at når hun blir "rik" så skal jeg bo med henne og mannen og bare ha det godt. Det sa hun da hun var 14 :o)

Hvor ofte har jeg ikke forsøkt å påvirke mine barn utdannelse......

Eldste pilot, jeg kan reise gratis over alt...

Neste, lege, er kroniker og lege er dyrt...

Jenta må bli advokat, så jeg kan saksøke litt i hytt og vær.

Men hva velger beista.; data!!!!

Skrevet

Hvor ofte har jeg ikke forsøkt å påvirke mine barn utdannelse......

Eldste pilot, jeg kan reise gratis over alt...

Neste, lege, er kroniker og lege er dyrt...

Jenta må bli advokat, så jeg kan saksøke litt i hytt og vær.

Men hva velger beista.; data!!!!

Hihi, dattera mi er snart sykepleier og kjæreste med en lege. Jeg har sagt at hun får ikke lov å gjøre det slutt med ham for han har jeg bruk for.

Så nå får hun skjerpe seg og gjøre som mora hennes sier....

Skrevet

Hihi, dattera mi er snart sykepleier og kjæreste med en lege. Jeg har sagt at hun får ikke lov å gjøre det slutt med ham for han har jeg bruk for.

Så nå får hun skjerpe seg og gjøre som mora hennes sier....

He, he For engangs skyld må hun gjøre som mora sier, ikke vel...

Jasså, en svigersønn som er lege. Når han er vel etablert hos deg, tar han da oss litt utenomfamilie da, tro?

Har ti tanteunger hvorav seks er ferdig utdannet, men leger, piloter, advokater nei.

Er da merkelig!

Skrevet

He, he For engangs skyld må hun gjøre som mora sier, ikke vel...

Jasså, en svigersønn som er lege. Når han er vel etablert hos deg, tar han da oss litt utenomfamilie da, tro?

Har ti tanteunger hvorav seks er ferdig utdannet, men leger, piloter, advokater nei.

Er da merkelig!

Vel, han forsvinner vel i løpet av et års tid. Jeg er vant med det. Hjelper ikke hva jeg sier :o)

Men hvis han blir skal jeg utnevne han til gratis dollege

Skrevet

Vel, han forsvinner vel i løpet av et års tid. Jeg er vant med det. Hjelper ikke hva jeg sier :o)

Men hvis han blir skal jeg utnevne han til gratis dollege

*lol*

Da har han mer jobb enn noen annen lege har hatt i ett helt liv,,,,,,dakkar

Skrevet

Vil du ha mer pulepreik?

Nei, er pulepreik ensbetydende med mannfolk?

Skrevet

Nei, er pulepreik ensbetydende med mannfolk?

Neida;) men, hva er du ute etter da?

Skrevet

Neida;) men, hva er du ute etter da?

Øh - det var et godt spørsmål.

Litt mer nyansert enn bare dameprat, kanskje? Litt mer fra den andre siden. Upresist svar, men det er det jeg kan gi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...