Gå til innhold

Hjemløs hund utenfor her, hjelp meg å hjelpe den.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det, men det er voldsomt og overdrevent ros jeg får her nå. Det var virkelig ikke min intensjon, og takk for tips og råd.

Dere guidet meg jo godt gjennom hele greia.

Du skal ha ros!

Jeg synes det er viktig og rose når det er på sin plass.

Vi er dessverre alt for flinke til og kritise, men ikke rose. Så jeg prøver nå og bli like flink til og rose når det er på sin plass, ikke bare få frem min mening når det er noe negativt! :o)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

13

• org

4

• hidi

4

• Osiris

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det, min venn, vet du heller lite om!

:-)

Ja, du kan jo være fullstendig psyko for alt jeg vet, men jeg velger å tro annerledes. :)

Skrevet

Du skal ha ros!

Jeg synes det er viktig og rose når det er på sin plass.

Vi er dessverre alt for flinke til og kritise, men ikke rose. Så jeg prøver nå og bli like flink til og rose når det er på sin plass, ikke bare få frem min mening når det er noe negativt! :o)

Sant nok, vi er nok altfor dårlige på det de aller fleste av oss.

Skrevet

Ja, du kan jo være fullstendig psyko for alt jeg vet, men jeg velger å tro annerledes. :)

Puh! *tørker kaldsvetten av panna*

Idet jeg trykket på 'send' så jeg at det siste innlegget mitt lett kunne misforståes. Men du tok heldigvis humoren.

Skrevet

Puh! *tørker kaldsvetten av panna*

Idet jeg trykket på 'send' så jeg at det siste innlegget mitt lett kunne misforståes. Men du tok heldigvis humoren.

*ler* typisk meg også å bli småstresset på sånne ting.

Skrevet

Herregud for et styr. :)

Jeg snekret sammen et "leskur", å la en presening over, det har jo regnet helt sinnsykt her. Satt inn en boks med hundemat, ikke i boksen selvsagt, vann og et gammelt ullteppe den kunne ligge på.

Der har den ligget i hele natt, men jeg har ikke klart å sette bånd eller tau på den. Jeg trodde den var snill og rolig, men den glefset etter meg mange ganger, og pysete som jeg er lot jeg den bare være.

Jeg ringte politiet igjen tidlig i dag og snakket med en kjempehyggelig politimann som sa at så lenge jeg klarte å holde den i leskuret sitt, så ville de ta den med seg.

Jeg satt ut mer mat og etter ei lita stund kom den snille politimannen å hentet den. Uten Falken, han puttet den i et bur og tok den med til en vetrinær.

Han ringte meg nettopp og sa at hunden var syk og gammel ca 14 år så den må avlives, men at de måtte ha den i livet i opp til tre uker i tilfelle en eier dukket opp.

Jeg har fremdeles ganske vondt inni meg, men prøver å overbevise megselv om at det var det rette.

Takk for all hjelp og sorry for at jeg ikke har svart hver enkelt av dere, det ble litt hektisk her i går.

Åh sånt gjør meg så glad å lese!!!

Kjempeflott at du gjorde det du kunne og kjempeflott at hunden endelig nå blir tatt vare på.

Det er noe av det vondeste jeg vet er når dyr som er kommet bort fra eiere, virrer rundt uten mat og omsorg.

Får så vondt inni meg av sånt og får ikke fred om jeg møter på et dyr som virker vanstelt. MÅ bare gjøre noe, vannari om den tilhører noen eller ei.

Godt å vite at hunden nå ikke må lide mer....

Skrevet

Har du aldri hørt om dyrebeskyttelsen? De henter inn hjemløse dyr.

"..................................."

Skrevet

Herregud for et styr. :)

Jeg snekret sammen et "leskur", å la en presening over, det har jo regnet helt sinnsykt her. Satt inn en boks med hundemat, ikke i boksen selvsagt, vann og et gammelt ullteppe den kunne ligge på.

Der har den ligget i hele natt, men jeg har ikke klart å sette bånd eller tau på den. Jeg trodde den var snill og rolig, men den glefset etter meg mange ganger, og pysete som jeg er lot jeg den bare være.

Jeg ringte politiet igjen tidlig i dag og snakket med en kjempehyggelig politimann som sa at så lenge jeg klarte å holde den i leskuret sitt, så ville de ta den med seg.

Jeg satt ut mer mat og etter ei lita stund kom den snille politimannen å hentet den. Uten Falken, han puttet den i et bur og tok den med til en vetrinær.

Han ringte meg nettopp og sa at hunden var syk og gammel ca 14 år så den må avlives, men at de måtte ha den i livet i opp til tre uker i tilfelle en eier dukket opp.

Jeg har fremdeles ganske vondt inni meg, men prøver å overbevise megselv om at det var det rette.

Takk for all hjelp og sorry for at jeg ikke har svart hver enkelt av dere, det ble litt hektisk her i går.

Ååååå, skulle vært flere som deg:)

Har selv hund!!

Og den er alt for meg, føler jeg nesten har et unormalt forhold til den!

Vi satt her en kveld å snakket om hunder, og så sa svigermor at jeg bare måtte belage meg på at min hund ville dø....

Ok, greit d...alle skal dø... ok, sjønt den!!!

Men d gjør sikkelig vondt når noen nevner dette, skulle ønske jeg dro først til himmelen!

Huff, kan ikke se for meg dette.. vil ikke at dette skal skje! Hunden min, gjør meg alltid gla!!!! Alltid!!

Skrevet

Joda, den har jeg hørt om, men i denne drittbyen jeg bor i finnes ikke slikt. Det finnes et shelter for dyr her, men de tar bare imot katter.

Skrevet

Det er kattenatur...he, he. Mine gjør også det, men fnyser foraktelig hvis det bare er frukt eller grønnsaker det lukter av.

Hver gang jeg bruker boksåpneren står det fire katter med forventning i blikket rundt meg. Gud vet hvor de kommer fra....

De er jo skjønne der de tror de har overtatt våre liv totalt.

Våre katter (som vi måtte omplassere pga allergi, dessverre) elsket mais!

Gjest dooas ark
Skrevet

Det er ikke sikkert de har kapasitet til å rykke ut heller, de jobber på frivillig basis uten betaling fra det offentlige, så de må prioritere hardt.

Skrevet

Det er ikke sikkert de har kapasitet til å rykke ut heller, de jobber på frivillig basis uten betaling fra det offentlige, så de må prioritere hardt.

Det er sant, men de henter som regel hunder eller katter som åpenbart er hjemløse. Om de ikke får gjort det igår, så skjer det.

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...