Gå til innhold

Dagens inntrykk:

Gjest tante reisende imac

Anbefalte innlegg

Gjest tante reisende imac
Skrevet

Dagens inntrykk fra meg som er på tur fra landet til byen:

Mann som pillet seg med fingeren inni nesen, på båten helt åpenlyst

To damer som trykka på stoppknappet i bussen, hver etter tur, uten at bussjåføren stoppa, eller at noen av de sa i fra før ved neste stopp.

Dame i lysebrun heldekkende flagrende drakt

Tjukk dame i hæler som småløper over veien for å rekke det grønne lyset

Studenter som snakker om hvor lite de er på skolen, og om de skal ut eller ikke i kveld, og om hvor hardt det er, og at de må samle krefter etc

Gutt med MANGE røde kviser

Gutt som snakker HØYT i telefonen som etterligner trøndersk med "chø, chø, chø" etter hver setning. Sinnsykt irriterende

Jente som satt ved siden av meg på bussen og tasta intenst på mobilen

Gutt som kommer mot meg og spytter på gata bare et par meter foran meg

Mann med stor bag på ryggen som presser seg imellom meg og en annen som står ved siden av hverandre i kø, han SKULLE imellom, kunne ikke gå bak meg, og han dytter meg nesten overende med bagen

Liten båt,stappfull med folk, nesten ikke plass til å ta fram boka og lese, sinnsykt varmt,sinnsykt sulten uten mulighet til finne frem maten en faktisk har med seg

Jeg trenger vel ikke å si at jeg hater å reise og kollektiv transport???

Skrevet

Du skulle reist kollektivt på Mallorca. Det var en aldri så liten opplevelse.

På turen fra Magaluf til Palma kasta sjåføren av et par med barnevogn (etter å ha skjelt dem ut for fulle mugger på spansk i sikkert 5 minutter - og ingen av turistene rundt fatta hva som var årsaken), han kasta så ut en turist han _trodde_ hadde dratt i snora uten å gå av bussen, og han hyttet mot medtrafikanter som kjørte mer idiot enn han selv.

Det var artig å kjøre kollektivt på Mallorca.

Skrevet

"ler" Det var grunnen til at jeg skaffet meg bil;)

Ble helt utslitt av varmen, trengselen, vonde lukter, irriterende lyder, stresset, osv....

Nå reiser jeg lange strekninger med behagelig musikk i bilen. Stopper når jeg er trøtt, og tar meg en høneblund. Spiser når jeg er sulten, og har det riktig greit!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...