Osiris Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Noen med epostadresse hos epost.no som får til å logge inn? Får følgende feilmelding: Bad Gateway The proxy server received an invalid response from an upstream server 0 Siter
Neon Joe Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 epost.no suger. Virkelig. Jeg brukte det før, og har aldri vært mer misfornøyd med en tjeneste på nettet. De sendte meg tekstmeldinger annenhver dag om nedetid og spamoppgraderinger osv. Jeg holdt på å bli gal og meldte meg ut. www.gmail.com er det eneste som funker! Jeg kan sende deg invitasjon om du vil. 0 Siter
Osiris Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 epost.no suger. Virkelig. Jeg brukte det før, og har aldri vært mer misfornøyd med en tjeneste på nettet. De sendte meg tekstmeldinger annenhver dag om nedetid og spamoppgraderinger osv. Jeg holdt på å bli gal og meldte meg ut. www.gmail.com er det eneste som funker! Jeg kan sende deg invitasjon om du vil. Takk for tilbudet, men jeg har gmail adresse. Bruker epost.no bare som en søppelmailadresse. Det vil si når jeg må legge igjen adressen på nettet et sted. Ofte selger jo de plassene epostadressene videre, og da er det greit å bruke en adresse man bare kan kutte ut etterhvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.