Gå til innhold

epost.no noen som kommer inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med epostadresse hos epost.no som får til å logge inn? Får følgende feilmelding: Bad Gateway

The proxy server received an invalid response from an upstream server

Skrevet

epost.no suger. Virkelig. Jeg brukte det før, og har aldri vært mer misfornøyd med en tjeneste på nettet. De sendte meg tekstmeldinger annenhver dag om nedetid og spamoppgraderinger osv. Jeg holdt på å bli gal og meldte meg ut.

www.gmail.com er det eneste som funker! Jeg kan sende deg invitasjon om du vil.

Skrevet

epost.no suger. Virkelig. Jeg brukte det før, og har aldri vært mer misfornøyd med en tjeneste på nettet. De sendte meg tekstmeldinger annenhver dag om nedetid og spamoppgraderinger osv. Jeg holdt på å bli gal og meldte meg ut.

www.gmail.com er det eneste som funker! Jeg kan sende deg invitasjon om du vil.

Takk for tilbudet, men jeg har gmail adresse. Bruker epost.no bare som en søppelmailadresse. Det vil si når jeg må legge igjen adressen på nettet et sted. Ofte selger jo de plassene epostadressene videre, og da er det greit å bruke en adresse man bare kan kutte ut etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...