Gå til innhold

Jan Werner Danielsen er død

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var så ufattelig trist og meningsløst! Fikk helt sjokk da jeg leste om det! :-((((

Han hadde en helt utrolig flott stemme og en herlig musikk! :-)

Og så vet jeg at han var en mann med et stort og godt hjerte som banket litt ekstra for de vanskeligstilte. En stor omsorgsfull mann er gått bort.

Fred over hans minne.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

2

• NeaNoor

2

• Dorthe

1

• MillaMy

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uff, så tragisk. Han hadde jo en helt fantastisk stemme! Hva i alle dager har skjedd?

Skrevet

Det er veldig trist at så unge mennesker dør. Han hadde en utrolig mektig stemme, og jeg husker vel mest smilet. Synd...

Skrevet

Det var veldig trist.

Eg var ingen fan, musikalsk, men han hadde jo eit veldig engasjement og hjarte (Dissimilis m.a.). I tillegg så er det jo alltid "feil" når ein døyr så ung.

Så veldig leit for familie og vener.

Skrevet

Det var veldig trist.

Eg var ingen fan, musikalsk, men han hadde jo eit veldig engasjement og hjarte (Dissimilis m.a.). I tillegg så er det jo alltid "feil" når ein døyr så ung.

Enig.

Skrevet

Det var veldig trist.

enig

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg har aldri vært noen stor fan av Jan Werner, men dette var usigelig trist.

Jeg ble helt satt ut da jeg las det på tekst TV.

Mine tanker går til alle de som stod ham nært.

Skrevet

Ufattelig! Huff, dette gikk innpå meg. Tankene går til familien og vennene hans. De må ha det fælt nå. Snufs.

Skrevet

Veldig trist. Jeg måtte finne fram litt musikk av han, både vakkert og trist å høre han synge "Air".

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har aldri vært noen stor fan av musikken hans, men nå kjenner jeg at jeg ble virkelig lei meg. 30 år gammel, så meningsløst tidlig å dø...

Gjest Body and soul
Skrevet

Vanskelig å fatte..... Jeg tenkte jeg måtte legge inn noe i kondolanseprotokollen" - selvom det er så veldig for sent. Jeg skrev:

"Du var liksom en del av familien

Og jeg har vondt for å akseptere at du ikke skal synge mer.

Ikveld fikk jeg fart på tankene om "gi meg en blomst mens jeg lever"..... Det er lett å komme med superlativene nå.

Jeg skulle ønske det fantes kondolanseprotokoller for livet, der alle de som ville si noe godt, kunne komme med sitt. Da kunne vi sagt at vi syns du hadde en fantastisk stemme, som ga oss jula helt inn under fløyelskjolen, en stemme som lyste med oss hele veien hjem etter julekonserten i Fredrikstad domkirke, en stemme som kunne etterfulgt Freddie Mercury, som kunne drevet det hvor langt som helst.

Og i tillegg - kunne vi sagt deg at vi mente du var et godt menneske, et hverdagsmenneske - kombinert med en påfugl. Vi kunne sagt alt det som er godt å si, viktig å si, og som kunne varmet deg mens du ennå var i dette livet.

Jeg er lei meg for at du må ha følt at du hadde så få valg. Jeg er trist fordi du forlot verden alene.

Takk for at du viste oss noe nytt, annerledes og flott. Takk for alt du tilførte musikklivet her, i utkanten av de dype skoger."

Ad. dype skoger: Jan Werner kom fra Skarnes i Nord-odal.

Jeg håper han ikke led så mye på slutten, selvom jeg er nesten sikker på at han led lenge med å skulle ta en beslutning om å avslutte her og nå.

Skrevet

Jeg var heller ingen stor Jan Werner-fan, selv om jeg absolutt anerkjenner at han hadde en fantastisk flott stemme.

Ufattelig trist at han skulle dø så ung. Han må ha hatt det forferdelig vondt.

Tankene går til familie og alle venner... Artist-Norge har mistet en stor stjerne i dag.

Skrevet

Jeg var heller ingen stor Jan Werner-fan, selv om jeg absolutt anerkjenner at han hadde en fantastisk flott stemme.

Ufattelig trist at han skulle dø så ung. Han må ha hatt det forferdelig vondt.

Tankene går til familie og alle venner... Artist-Norge har mistet en stor stjerne i dag.

Man har knapt begynt med livet når man er 30 år. Jan Werner Danielsen hadde et talent som Norge knapt har sett maken til. Trist at vi ikke får se hva han kunne drevet det til.

Lyser fred over hans minne.

Gjest Body and soul
Skrevet

Man har knapt begynt med livet når man er 30 år. Jan Werner Danielsen hadde et talent som Norge knapt har sett maken til. Trist at vi ikke får se hva han kunne drevet det til.

Lyser fred over hans minne.

Tiltredes.

Måtte hans liv få stoppe der han selv ønsket å stoppe det - ikke i medieiene - tjue år etter.6yt

Gjest bare en tanke...
Skrevet

Ufattelig trist. Men la oss ikke spekulere i om hva som er årsaken. Har selv mistet næret familiemedlemmer som det var uklart hva dødsårsaken var da de ble funnet døde. Før obduksjonsrapporten begynte ryktene i bygda å svirre om at det var selvmord. Samtlige av våre omgangskrets antok følgende. Det var en ufattelig påkjenning for oss pårørende. Det viste seg at det faktisk ikke var selvmord, men hjertestans. Tenk dere om før dere insinuerer. Hva vet vel vi om Jan Werner?

Skrevet

Vanskelig å fatte..... Jeg tenkte jeg måtte legge inn noe i kondolanseprotokollen" - selvom det er så veldig for sent. Jeg skrev:

"Du var liksom en del av familien

Og jeg har vondt for å akseptere at du ikke skal synge mer.

Ikveld fikk jeg fart på tankene om "gi meg en blomst mens jeg lever"..... Det er lett å komme med superlativene nå.

Jeg skulle ønske det fantes kondolanseprotokoller for livet, der alle de som ville si noe godt, kunne komme med sitt. Da kunne vi sagt at vi syns du hadde en fantastisk stemme, som ga oss jula helt inn under fløyelskjolen, en stemme som lyste med oss hele veien hjem etter julekonserten i Fredrikstad domkirke, en stemme som kunne etterfulgt Freddie Mercury, som kunne drevet det hvor langt som helst.

Og i tillegg - kunne vi sagt deg at vi mente du var et godt menneske, et hverdagsmenneske - kombinert med en påfugl. Vi kunne sagt alt det som er godt å si, viktig å si, og som kunne varmet deg mens du ennå var i dette livet.

Jeg er lei meg for at du må ha følt at du hadde så få valg. Jeg er trist fordi du forlot verden alene.

Takk for at du viste oss noe nytt, annerledes og flott. Takk for alt du tilførte musikklivet her, i utkanten av de dype skoger."

Ad. dype skoger: Jan Werner kom fra Skarnes i Nord-odal.

Jeg håper han ikke led så mye på slutten, selvom jeg er nesten sikker på at han led lenge med å skulle ta en beslutning om å avslutte her og nå.

Du burde ikke gi deg inn på geografiske forklaringer når kunnskapene er så dårlige.

Skarnes ligger i Sør-Odal, og JW var fra Sand i Nord-Odal.

Gjest kvitsymra
Skrevet

I går tente eg lys og hørte på "Bring Him Home" mange, mange ganger. *v*a*k*k*e*r*t

JW skulle bare visst. For 7 år siden da eg var langt, langt nede, hjalp sangen hans meg. Og året etter hadde eg CDen hans med meg på fødestuen.

Fred ved hans minne, og varme tanker til hans familie og venner.

Skrevet

Har aldri vært noen fan av ham, men selvsagt veldig trist når noen går bort så tidlig.

Helt enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...